Szűcs József Vállalkozó CNC fémipari megmunkálás

Na akkor nézzük tovább a helyi kisebb cégeket. Ott van a Ferzol mellett rögtön egy szintén fémipari cég. Senki közeli-távoli ismerősöm sem dolgozik ott, sem rosszat, sem jót nem hallottam még róla, semmit. Így nem tudtam leinformálni, rögtön azzal kezdtem hogy bementem az irodára. Rögtön érdeklődtem hogy van-e felvétel. De szerencsémre ott dolgozott a főnök is a többi irodista között!!! mert bemutatkozott és már kérdezősködött is.
Persze véletlenül sem a szakmai végzettségem vagy hasonló felöl...
Honnan ismerhet ő engem, olyan ismerős vagyok, kinek a fia vagyok stb stb. Mikor rájött hogy nincs ott ismerősöm és ő sem ismer engem így már kérdezte a képesítéseimet is.
Látta hogy erre nem lehet mit mondani mert a végzettségem stimmel oda, így mondta hogy felírja az elérhetőségem és majd értesít.

Persze egy üres A4-lapra írta fel, de hozzátette hogy mostanság ne nagyon számítsak rá mert a diákmunkás olcsóbb mint a fix, mert csak betanított munkaerőként tudna alkalmazni mint pályakezdő.

Nekem így is jó csak vegyen fel, aztán elköszöntünk és azóta se semmi.

De amíg a Ferzolnak tősgyökeres munkaerő dukál, ide meg csókos munkaerő dukálna, mivelhogy rájött hogy egyik spanja kicsi fiacskája sem vagyok így gondolom fel sem fog venni.
Na ez a legnagyobb hátránya a kis helyi cégeknek, sógor-koma, jóbarát mehet, a többi meg dögöljön meg.

Igaz ilyen helyeken nincs HR, nincsenek idióta munkaalkalmassági tesztek stb de cserébe csak arcra ismerősi alapon kerülhetsz be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!