LAING ---> ITT Lowara Hungary Kft

Néhányan járnak a falunkból a Laing szivattyú gyárba is dolgozni. Na jó, mostmár nem Laingnak hívják hanem ITT Lowara Hungary Kft. -nek. :-)  Mert ugyanis a német cég eladta a gyárat egy Japán cégnek, az ITT Lowara Hungary Kft-nek.  De szerencsére a sima munkás csak egy névváltozást érzékelt, mert a profil maradt. Ugyanúgy szivattyúkat gyártanak.
De a név sokakat megtéveszt. A gyárra már az új ITT név van felírva, de ugye a közvélemény, az emberek szerint még mindig Laing. Sőt a volánbuszon ami oda jár arra is Laing van kiírva, a buszmegállónak is Laing a neve.
A gyár amúgy Cegléd ipari parkjában van, a ceglédi autóbusz állomástól jó 30 perc sétára. De szerencsére az ipari parkba jár busz. No azért ne dobjuk hanyatt magunkat, csak a Laing :-) műszakjaihoz igazodva megy a busz. Tehát a Laingon kívül be se menj máshová ha Cegléden nem tudsz egy biciklit elhelyezni. Van kerékpármegőrző is Cegléden) Hiába van Ceglédnek ipari parkja, a tömegközlekedés igen gyér oda. De a ITT Lowara Hungary Kft. a legnagyobb cég ott.

A sima keringető szivattyú összeszerelésen kívül vannak ott bent présgépek, CNC esztergagépek, megmunkálóközpontok, fröccsöntő gépek, SMD beültető gépek! tehát szinte kompletten ott gyártják le az egész szivattyút.  Ez nekünk azért lényeg mert sok végzettséggel vehetnek fel oda. Vagy akár végzettség nélkül is szivattyú összeszerelőnek, tekercselőnek stb.  Sajnos főként csak nőket alkalmaznak.
Minimálbért fizetnek, de a bérlet 86%-át térítik!

A munka nem vészes, a munkatársak nagyon köcsögök, nagyon rossz a légkör, ennyi rosszat hallottam róla.

Ja meg aki odamegy az számítson rá hogy a fűtési szezon végén nagy elküldések, sorsolások szoktak lenni. Mert akkor csökken a kereslet a keringetőszivattyúk iránt így az átlag 500 fős cégtől kb 150 embert kirúgnak. Újként ne is reménykedj hosszútávú munkában.

Szerintem ennek a periodikus kirúgásoknak köszönhető a rossz légkör is. Tehát ki kell fúrni az újjat, mert így a leépítéskor nem engem rúgnak ki hanem őt. Nem tom a vezetőség miért nem tesz a fúrkálások ellen...

AMúgy ez a minden évben (ált. minden március) leépítésesdi már ezer éve divat ott, meg sok más cégnél is. :-(

Jelentkezni úgy lehet hogy elmész a gyárhoz és a portástól kérsz egy jelentkezési lapot. Azt kitöltöd (név, cím, előző munkahelyek, végzettség) és majd visszahívnak.
Soha nem hirdet az ITT, meg a Laing sem hirdetett anno ha volt felvétel. Jó Senior Manager meg ilyesmit hirdet de ők nem olvasnak ilyen blogot... Köztudott volt hogy az állások sógor-koma, jóbarát alapján elkelnek hirdetés nélkül is, nomeg a portánál egy csomó ember alapból leadja a jelentkezését.
Én is bementem a gyárba, portásnak mondtam mit akarok, már adta is a jelentkezési lapot, és majd visszahívnak.
Ha visszahívnak akkor ott dolgozó ismerőstől tudom hogy behívnak egy személyes elbeszélgetésre és azalapján döntenek.
De ha behívnak elbeszélgetésre akkor szinte nyert ügyed van, amúgy cseszheted mert sem a Laing sem az ITT soha nem jelzett vissza nemleges válasz esetén.
 

De van busz, fizetik is a bérlet 86%-át, nem tűnik nehéznek a munka, be is lennék jelentve, már csak a rossz légkört és a fűtési szezon végi menetrendszerű leépítést kell túlélnem. Feltéve ha felvesznek...
Ha felvesznek akkor leírom hogy mi volt..

De az esély kicsi, sokszoros a túljelentkezés mert Cegléden sincs munka, akkor én mit szóljak aki nem is Ceglédi vagyok hanem egy szar kis falusi?
 

6 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Én ott dolgoztam nyolc évig, és igaz ami le van írva. Annyiban nem, hogy ott kezdeném, hogy az amerikai ITT multicég, olasz LOWARA cége fennhatósága alá tartozik, és magyar. ezért ITT Lowara Hungary. Amikor német Laing voltunk, mondhatni családias volt a légkör. A cég eladása után, lassan lecserélték a régi, "normális" vezetőket, és a magyarok, nem a külföldi vezetés. Amikor Karsten Laing eladta a céget, egy fiatal kb. 35-40 éves kis pöcsöt tettek meg vezérigazgatónak, és egy új termelésvezetőt (a kis pöcs komája) lecserélgették a régi vezetőket, hogy korlátlanul "lopjanak legálisan" az olaszt, és amerikait félrevezetve. Így igazából a cégvezetés, és a nagyfőnökök a köcsögök, a dolgozók, csak bennmaradni, és megélni szeretnének. Egyébként én hagytam ott a céget,mert elegem volt, hogy nem tudta a jobb kéz, mit csinál a bal, és sokszor értelmetlen volt a napi munka. Stb... Emberek csak kerülni ajánlom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok mindennel egyet értek az itt írtakkal szemben és nem tudom milyen alapon lettek az emberek el küldve !

      Aki becsülettel tette a dolgát , és oda figyeléssel azt bántották mindég Elkésni soha nem késtem és mindég a munkámmal foglalkoztam , nem a mások problémáival és ezt érdemeltem 2010- be el küldtek

      Már sokat mondogatom művezetőket kellett volna cserélni és a fenti irodistákat !
      Bizony sok mindent meg engedtek a dolgozóknak ! Az emberek kezei ragadósak voltak !
      Becsületest taposták mindég ! :( :(

      Törlés
  2. Egyet értek az előttem szólóval,ezt a helyet messziről kerülni kell!!!!!
    Volt már néhány munkahelyem,de biztosan állíthatom,hogy ekkora szarkeverő tetű banda nincs még egy mint akik ott dolgoznak.
    A munkával nem is lenne gond,de úgyis megkeseríti az életed a sok értelmiségi.
    Ha nő vagy számíthatsz egy kis szexuális zaklatásra is,csak,hogy teljes legyen a kép.
    Benne van a palkiba hogy a közvetlen "felettesed" valami takony nagyképű kis köcsög lesz,mert hát akárkit ki lehet emelni aki elég jól nyal segget.Ja és aki mostanába menne az elmondottak ellenére: 4 órába dolgozik a gyár mert nincs megrendelés......

    VálaszTörlés
  3. Üdv! Az olvasottak alapján nem ismerek rá a munkahelyemre! :) Bár van egy két ember,akinek utat mutatnék kifelé,de nevet nem írok,bár megérdemelné!!Most már valamivel jobb a helyzet,kezd beállni a létszám ,ami a gyártáshoz kell. Bár ez ezzel hozzá állással hamar becsukhatjuk a kaput!Mióta itt dolgozok sosem volt olyan hogy 4 órába dolgoztunk volna,ezt nem tudom honnan vette az előttem szóló!Nagyon sokat változott az elmúlt 3 év során.Kicsit a problémák megoldására kellene fektetni a hangsúlyt!!

    VálaszTörlés
  4. 3 évet húztam le ott. Aztán több okból léptem, a megszégyenítő fizetés és mert lassan a sok nőzős kaland miatt érett a botrány. Rabszolga hely, de ha szebb vagy mint Quasimodo a szemed fehérjét is kiszívják:)Nős férfiaknak nem ajánlott!

    VálaszTörlés
  5. Szebb vagyok, mint Quasimodo. Várom a jelentkezőket.

    VálaszTörlés

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!