Otthon végezhető munka

Idáig a legtöbb cégnél burkoltan vagy anélkül de a lakhelyem miatt utasítottak el. Most gondoltam egyet, miért utazzak én több mint 100km-ert naponta hogyha netalántán valami otthon végezhető munkát is találok. A szuperinfóban volt egy ilyen hirdetés ami minden számában bennevolt, csupán egy válaszboríték és tájékoztatnak. Már küldtem is neki a felbélyegzett válaszborítékot, mondván pár 100 Ft-ot megér és még hátha valami korrekt is.

A válasz jött is postafordultával, hát sajnos ez is komolytalan ajánlat.

Sajnos még mindig ugyanaz az átverés kering, pedig sok munkát lehetne otthonról végezni a szélessávú net segítségével de sajnos otthon végezhető munkát amiért fizetést is kapok olyat nem találtam idáig se.
Nézzétek meg a mellékleteket, a szuperinfós hirdetéstől kezdve beszkenneltem a válaszát is az illetőnek.
Pénzt még nem utaltam neki, max én is feladok egy hirdetést a szuperinfóba és küldözgetem ugyanezt a levelet, végülis ez egy otthon végezhető borítékolási munka! :-)
Sok választásom nekem sincs most. :-( Ha neki szabad akkor nekem is, én nem akarok gazdag lenni, de azt sem akarom hogy a gyerekeim intézetben kössenek ki...
Érdekes a papír amit küldött, látszik hogy fénymásolat, persze hibajavítóval át van rajta írva a fizetendő összeg... és még tollal rajzolva is vannak rá díszítések. Hihetetlen hogy mik vannak manapság.
Valaki egyáltalán talált bármiféle otthon végezhető munkát amiért fizetést is kap és nem kell másokat átvernie érte?? Engem sürgősen érdekelne!

 

 

 

 

Én nem küldtem neki ezekután pénzt, 100% hogy átverés, sőt még a válaszborítékot is kár volt neki elküldeni, így már eleve buktam rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!