Kónusz Kft

A kis falusi cégekből, tősgyökeres sógor, koma jóbaráti társulatokból elegem lett így hát elmentem a legközelebbi városba szerencsét próbálni megint. 

A cégek általában már meg sem hirdetik hogy van náluk felvétel, minek ha ezrek dörömbölnek a kapun hogy dolgozni szeretnének. Így hát nem a hirdetéseket néztem mert ugye aki hirdet az vagy kamuállás, vagy olyan szar a hely hogy már hirdetnie kell.

Ezért próbálkozok most úgy hogy ahol céget látok bemegyek és megkérdem személyesen.

Önéletrajzzal, bizonyítványokkal felszerelve elindultam Ceglédre. Hallomásból hallottam a Kónusz Kft-ről, de olyan szinten hogy ismerősnek az ismerőse ott dolgozik és normális a légkör meg a munka is. Na ilyet is ritkán hallani, nosza netről levadásztam hol vannak és már mentem is az irodára. Könnyen megtaláltam a telephely kapuját, de portás semmi nélkül a fantáziámra volt bízva hol az iroda. Jobb oldali épületnél, egy beüvegezett lépcsőház van, na ott kell felmenni és az emeleten van az iroda.

Meg sem lepődtek hogyan jutottam be oda, szerintem már nem én voltam az első aki betalált. Mondtam hogy szeretném megkérdezni hogy van-e felvétel. Ők meg mondták hogy várjak egy kicsit, mindjárt jön a főnök. Pár perc múlva ki is jött egy külön kis irodából a Kónusz Kft főnöke és bekísért egy másik irodába ahol helyet foglaltunk egy kanapén. Igen az irodába volt kanapé is. Ott szépen meghallgatott, végzettségek minden és nem azt kérdezte hogy kinek a kicsodája vagyok stb. Tehát egy korrekt elbeszélgetés volt, mindenféle szopatós stb kérdések nélkül. A probléma itt ott kezdődött hogy: lakhely. Ha helyi lennék felvenne, de sajnos olyan messze lakok a cégtől hogy nem mer felvenni. Mert ha még lenne autóm akkor igen, de említettem hogy csak és kizárólag busszal tudnék bejárni. Így sajnos nem. Hát így sajnos szomorúan köszöntem el tőlük. Jól indult, rosszul végződött. Töprengett egy darabig a főnök, de sajnos így nem mert bevállalni. Én nem is nagyon erősködtem. Mondhatok én bármit ha előttem volt x ember aki mindig elkésett vagy be se jött a buszra hivatkozva. Én nem olyan vagyok de előttem már eljátszották a bizalmat.

A távolság tényleg viszonylag nagy de meg tudtam volna oldani busszal is. Bár a minimálbér -20 ezer Ft bérlet az nem lett volna jó fizetés, ezt én is beláttam meg a főnök is. Mert utazást nem fizet, és ha a minimálbérből levonjuk a bérlet árát akkor kérem szépen jobban járok hogyha helyben maradok közmunkás.

De végre egy kis cég ahol korrekt volt a főnök! Közvetlen a főnök intézi a felvételt, és őszintén megmondja hogy igen vagy nem és hogy miért. 

Nem félrevezet, nem majd értesítjük, nem tősgyökerest keres, se nem csókost, tényleg nézi a referenciákat és aszerint dönt.

A dolog ott bukott hogy utazást nem fizet, így nem egy álomfizetés lenne és úgyis tovább kellett volna onnan lépnem ahol legalább a minimálbér a kezemben marad.

De látjátok, nem hirdetett, mégis felvett volna hogyha legalább közelebb lakok. Szóval megéri találomra bemenni a cégek irodájára hogy van-e felvétel!

Amúgy utazást a multik sem nagyon fizetnek, csak ők röviden, tömören mondják: Majd értesítjük!

4 megjegyzés:

  1. Katasztrofa a cég,aki tudja kerülje el!!!!A Kunszt ur seggnyaloi dolgoznak ott,tisztelet a kivételnek!

    VálaszTörlés
  2. Én ugy hallottam 72 netto,és jattolnak a müvezetönek,hogy olyan gépen dolgoznak ahol nem lát a kamera.A telot lehet nyomkodni ész nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ebben mi a rossz dolog? Fizetés máshol se több, a kamera meg nem esz meg ha nem csinálsz rosszat. Csókosok meg mindenhol vannak...
      De mondjuk írhatnál hogy milyen a légkör??? Mennyire segítőkészek stb, milyenek a munkatársak??

      Törlés

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!