Infineon Technologies Cegléd Kft

Első megpályázottam az Infineon üzeme volt Cegléden. Ugyanannyi jót hallottam róla mint rosszat, szóval ez már nem lehet olyan rossz :-), a munkakör, a fizetés meg hasonlóan alakult volna mint a régi helyemen, plussz még ez is volt a legközelebb a SAH után. A Szuperinfóban pont meg is jelent egy álláshirdetésük:

Rögtön el is küldtem az önéletrajzomat a jelentkezes@infineon.com címre.   Jött is nemsokára az automatikus válasz:
------------------------------
Kedves Pályázó!

Köszönjük, hogy elküldte jelentkezését az Infineon csoporthoz. Sajnos a rendszerünk biztonsági beállításai nem engedték át a csatolmányokat. Kérem ismételten küldje el számunkra a jelentkezését kisebb méretben és/vagy más formátumban.

Előre is köszönöm az együttműködését.

Üdvözlettel,
Infineon Technologies
Street Address:
Ipartelepi út 3.
H-2700 Cegléd


 ----------------------------------------------------
 Hát ezekszerint a Microsoft Office Word 2003-as -doc formátum nem  felelt meg nekik... sebaj, küldtem .rtf -ben, úgy már jó lett nekik. :-)
 Jópár napra jött is egy másik válasz:
-----------------------------------------------------
Tisztelt Pályázó,
Ezúton szeretné megköszönni jelentkezését az Infineon Technologies.
A beérkező pályázatok feldolgozása több hetet is igénybe vehet. Ha az önéletrajza alapján Önt megfelelőnek ítéljük a cégünknél jelenleg nyitott pozíciók valamelyikére, hamarosan telefonon fogjuk keresni. Amennyiben mégsem tudunk Önnek álláslehetőséget felajánlani, önéletrajzát adatbázisunkban rögzítjük és a végzettségének, érdeklődésének megfelelő állásajánlatokról folyamatosan tájékoztatjuk. Adatait a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvénynek megfelelően, bizalmasan kezeljük. Amennyiben nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, kérjük jelezze ezt felénk telefonon vagy e-mail-ben.
Üdvözlettel,
Infineon Technologies
Street Address:
Ipartelepi út 3.
H-2700 Cegléd

--------------------------------------------- 

Aztán rá egy hétre hívott is a Trenkwalder Kft a jelentkezésem miatt hogy el kéne menni Kecskemétre !! egy tesztet megírni mert csak azután mehetek személyes megbeszélésre a céghez Ceglédre. A Trenkwalder amúgy egy igen rossz hírű munkaerő közvetítő, de már lelombozott az hogy Cegléd egyik legnagyobb gyárába is csak vállalkozóval lehet bejutni. 
El is mentem a megbeszélt időpontra a Trenkwalder irodájába, egy szép nagy irodaház Kecskemét, Kisfaludy u. 8. szám alatt, I. emelet, 109. -es szoba a trenkeseké. 
 Bekopogtam, majd kellemes fogadtatásban volt részem.  Azt hittem leszünk 100 ezren de nem, 6-an voltunk (több ember be se fért volna) 
egy kerekasztal köré leültetve. Mikor mindenki megérkezett akkor elmondták hogy mire számítsunk. Gépkezelés lenne a munkakör, pontosabbat nem tudnak mondani, 3 vagy 4 műszakba dolgoznánk, attól függ ki milyen részlegre kerül, fizetés 80-90 körül alakulna. Utaztatást nem csinálnak (nem úgy mint a régi vállalkozóm) de a bérlet árának a 86%-át térítik.  3 hónap próbaidő, 6 hónap után meg átvesz a cég saját dolgozónak. Ezután kiosztotta a tesztfeladatokat és indult az óra.

Legelsőnek egy egyszerű, ámde figyelmet és pontosságot igénylő feladat volt.

Meg volt adva négy minta:

'p''
q,,
 -q
'p  

A feladat az volt hogy ha ez a négy közül látom valamelyiket a sorban akkor át kell húzni. Persze sok sor volt, soronként is időre ment.

Tehát húzd le azokat amik fent voltak a példában az alábbi soron pl:

'q,  q-  ''p' p,, q, 'p" 'q,  q-  ''p' p,, q, 'p" 'q,  q-  ''p' p,, q, 'p" 'q,  q-  ''p' p,, q, 'p" 'q,  q-  ''p' p,, q, 'p" 'q,  q-  

.... és így tovább vagy 20 soron keresztül. A végére már összefolyik az ember szeme előtt.


Aztán következő teszt:

Első két oldal matek volt. Első oldal szöveges feladatok:

pl:
Ha van 50Ft-om, elköltök belőle 15 Ft-ot akkor mennyi pénzem marad?

De aztán fokozatosan nehezítettek az utolsó feladatig:

Ha egy lónak 40 napig elegendő szénája van akkor 7 lónak  hány napig lenne elég?

Az első oldal csupa ilyen tesztfeladatból állt. A második meg csak sima számítás volt, semmi szöveg, ott volt hogy:

2*4=
49/7=
259-180=
87+35=
Aztán nehezítés ebben is:

40/50=
4/8=
0,5*3=
stb.

stb..


Időre ment, számológépet nem lehetett használni, mellékszámítást lehetett készíteni.


Harmadik oldalon rajzolgatni kellett, jópár sor, mindegyikben volt 4 mező, az első háromban volt valami ábra, a negyedik mezőt neked kellett megrajzolni. Mellékelek egy skiccet hogy hogyan is nézhetett ez ki:




A harmadik oldal ilyenekkel volt tele, tehát nem vészes, persze ha ideges az ember akkor benézheti ezt a feladatot is.


A negyedik oldal az volt talán a legkönnyebb, volt két panel felülnézeti képe, a panelek első ránézésre ugyanúgy néztek ki, de igazából meg kellett rajtuk keresni 34 különbséget (a felvételiztető elmondása szerint ennyi különbség van a két kép között). Be kellett karikázni a vélt hiányosságot... vagy nem odavaló dolgot. De szerintem csak kamu hogy 34 különbség van, 12-nél senki nem talált rajta többet...

Főként a számozásokat, betűjelöléseket figyeljétek, van azok között is jópár különbség.


A teszt ennyi volt össz-vissz, ezt nem csak a vállalkozósoknak, hanem akit netalántán cégesnek vennének fel azoknak is meg kell csinálni. Két fajta teszt van, de a kettő között minimális a különbség, a szöveges feladatok térnek el általában a kettő között. Mert fosok az ilyen felvételiktől, ezért jól körbe szoktam kérdezgetni az ismerősöket, ott dolgozókat a kiszemelt cégről.


Na miután a tesztet megírtuk, biztosítottak arról hogy mindenképp értesítenek hogy sikerült-e vagy sem, mindenkinek visszajeleznek, aztán elköszöntünk és már cseréltünk is helyet a következő turnus első tagjaival...


Persze azóta már eltelt 1 hónap, azóta is semmi!! Ennyit a Trenkwalderről...


Volt olyan akit értesítettek hogy sikerült a teszt és aztán semmi, olyan is volt akit már a személyes interjúra a céghez Ceglédre is behívtak aztán semmi, sőt olyan volt kollégám is volt aki már a sikeres alkalmassági orvosi vizsgálaton is túlesett és még mindig csak értesítik hogy mikor állhat munkába....  Nem egyszerű bejutni a ceglédi Infineonhoz az is biztos.


Én sajnos erről is lecsúsztam, valszeg lakhelyem alapján nem hívtak vissza, miért engem hívnának ha van helyi jelentkező is bőven??

A tesztről meg azért írtam szájbarágósan mert én is meg sokan mások is paráznak az idióta tesztfeladatoktól... én eleve ideges vagyok egy ilyen interjún, így könnyen be is bukhatom a feladatokat. Ezért próbálok másoknak segíteni hogy mire számíthatnak bizonyos cégeknél... Aki dolgozik az Infineonnál Cegléden kérem írja meg nekem kommentekben hogy mi a véleménye a cégről, de elsősorban arra lennék kíváncsi hogy mikor lesz legközelebb felvételi... nem szabad feladnom, nemsokára lejár a segély... bár azzal is kitörölhetem...!


 Update: egyik bejutott ismerősöm elmondása alapján korrekt cég, jó a munka, meg a munkatársak is. Persze még az első hónapja sem telt le... remélhetőleg egy jódarabig meg is marad ez a véleménye!

82 megjegyzés:

  1. Én dolgoztam ott és nagyon bánom, hogy eljöttem onnan! A munkatársak a vezetőség és majdnem mindenki rendes! Csak ajánlani tudom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te vezető voltál. A melósok csak droidok számmal...

      Törlés
  2. Arra azért vigyázni kel, hogy minden csak úgy van jól, ahogy ők kigondolták!
    Megmagyarázni nem tudják de az magától érthető hogy mindenki más balfék csak ők az okosok.
    Állandóan gondolkoznak de, bele is buknak, csak ezt nem ismerik el, és nehogy valaki eszükbe juttassa, mert annak vége, vagy legalábbis ők ezt gondolják, és ha valaki ezt nem hiszi minden követ képesek megmozgatni, hogy bebizonyíthassák!!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos már ide is csak munkaközvetítő cég által lehet talán bejutni. Akkor minek ez az egész felvételi írás ha sikerül is még akkor sem szólnak. Miről beszélünk??? Ezt már nem lehet felfogni!

    VálaszTörlés
  4. Én is voltam ilyen teszt íráson. Nem könnyű. Telefonáltak, hogy sikerült a teszt ezek után már csak a cégre kell várni mikor hívnak be elbeszélgetésre. Ez lehet több hónap is ahogy hallottam, vagy egyáltalán nem is szólnak. Ki tudja mikor.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól tudod, a teszt semmit nem jelent!

    Ha sikerül akkor még van 1 szűrő, de sokakat már a második szűrőre se hívják be... :-(

    Szóval az hogy sikerült a teszt nem jelent semmit!!!

    VálaszTörlés
  6. Mégis, hogy lehet az Infineonhoz bejutni. Pedig egy jól fejlődő vállalat és ebben az évben is fejleszt és további dolgozókat vesz fel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldesz nekik egy önéletrajzot, de e-mailen mert a postaira már nem is reagálnak, aztán ha szerencséd van visszahívnak, ha nincs akkor bebuktad és addig kell küldözgetni amíg be nem hívnak. De ha be is hívnak akkor is egy fejvadászcég lesz az aki majd továbbít a céghez ha megfelelőnek ítél.

      Törlés
  7. Nem tudom miért van ez a hülye teszt meg minden. Sőt ha átmész a teszten, átmész a szóbelin akkor sem biztos hogy bejutottál.. :-(
    De tényleg csak munkaközvetítőn keresztül lehet bejutni! A cég központi e-mail címére küldött önéletrajzot is továbbítják a vállalkozó felé.

    VálaszTörlés
  8. Én tavaly októberben voltam a tesztíráson, jelezték is még azon a héten hogy sikerült és majd szólnak ha menni kell a céghez elbeszélgetésre,azóta is szólnak.akkor minek hívják be az embereket egyáltalán.

    VálaszTörlés
  9. és mi van, ha csak úgy besétálok és azt mondom, h "jó napot! engem így és így hívnak. van-e munka? azta leborult szivarvégit!". akkor mi történik? szóval személyesen van értelme érdeklődni?

    VálaszTörlés
  10. Ja, kérik az Önéletrajzot aztán mehetsz isten hírével, majd értesítenek. Tehát szerintem felesleges személyesen odamenni.

    VálaszTörlés
  11. Én most voltam a cégnél személyesen, persze csak a portáig engedtek be. Mondtam, hogy állásra szeretnék jelentkezni. Azt mondták, hogy folyamatosan van felvétel és kétféleképp jelentkezhetek: adok be egy önéletrajzot, vagy viszek egy jelentkezési lapot és kitöltve visszaviszem. Én ezt az utóbbit válaszottam. Most várom, hogy mi fog történni....

    VálaszTörlés
  12. Mi novemberben voltunk bent személyesen, minket is a portáig engedtek be, de az őr nagyon rendes volt, kitöltetett velünk egy adatlapot, és mondta hogy majd értesítenek. Kb 1 hét elteltével felhívtak, hogy be tudnánk e menni egy elbeszélgetésre, bementünk, egy nagyon kedves nő várt minket. Kérdezte hogy hol dolgoztunk korábban, mit csináltunk ott, van e valamilyen betegségünk ami folyamatos kezelést igényel(pl magas vérnyosás stb)...ilyenek! Azóta ott dolgozunk és nagyon jó kis munkahely...A fizetés nem annyira magas, de a meg lehet élni belőle... nembeszélve arról, hogy biztos munkahelyünk van! Szóval próbálkozzatok, és nem igaz az hogy közvetítő iroda által lehet bekerülni!!! Sok sikert mindenkinek!!!

    VálaszTörlés
  13. Na igen a Trenkwalder meg az Infineon.......
    Először is a 80-90 nem annyi,hanem inkább jó ha meg van a 70,persze azt ígérik,ha átvesz az Infi emelnek a béreden ez meg is történik max 20 Ft/órába....
    A szerződéskötés meg úgy működik,hogy igen 3 hónap a próbaidő de a trenkesek fél évig nem adnak át az infinek,ha meg átadtak csak szerződést hoszabbítgatnak,de nem állandóra vesz át.Erről ennyit!
    Valamikor jó volt az infi,úgy 5-6 évvel ezelőttig,ez ma már nem mondható el róla.Ja és haesetleg nő vagy készülj fel hogy egyes férfi kollégák sz..ba se néznek,uis ott úgy működik a dolog,hogy a nő hülye és nincs előrelépési lehetősége,mert ugye a férfi a teremtés koronája... :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Én jelenleg ott dolgozom, és én is elég sok jót hallottam róla kb. 2 éve ezelőtt. De azóta, szinte olyan ott (operátorként) mint ha valami tesco feeling lenne. Én nem vagyok megelégedve vele. A minimálbért kapod, azaz szakma sem kell hozzá, csak a 8 általános. Először a Trenwalder fog alkalmazni kicsit tovább, mint fél év (7 hónap) aztán tényleg átvesz az infineon, ha jól végzed a munkád. Jelen pillanatban az infineon-os fizetés 4 műszakban 74.000 ft körül van. A trenkwalderes valamennyivel kevesebb. Ha emberekről beszélünk, akkor az a véleményem, hogy nem mindenki normális, azaz vannak cseszegetős emberek is. Utálatosak. Arról nem is beszélve, hogy folyton hajtsák az embereket és belekényszerítik a szabálytalan munkába, amit nem szabadna és, ha rajtakpnak, akkor elküldenek. Alig várom, hogy megtudjak szabadunlni onnan. Most létszám stop van, de kb. fél év mulva rengeteg embert fognak felvenni, kb. 80-100 főt. Remélem tudtam segíteni.

    VálaszTörlés
  15. Az Ibiden Hungária kft-nél még megalázóbb teszt van,és sajnos 200 jelentkezőből 40-en maradtunk bent.Speciel nem vettek fel,de a fiamat sem,technikusi végzettséggel.Az Infineonhoz egy éve sikeres tesztet írtam és azt igérték egy hét múlva kell bemennem a munkával kapcsolatos dolgokat megbeszélni.Azóta is munkanélküli vagyok,0 ft jövedelemmel.Ennyit a tesztekről........

    VálaszTörlés
  16. Eleve határozott idejű munkaszerződés vacak. Pénzintézet szóba sem áll veled. Állandó lefele taposás, felfelé nyalás. Ha valaki érti is amit csinál, esetleg értelmes szakmai kérdéseket tesz fel, az már gyanús, kifúrják. Félművelt aligleérettségizett árulkodó, nem hiba-, hanem hibás-kereső, mindenkin átgázoló nyalis kollektíva. Egy évben egyszer késel két percet, isten mentsen meg a portás haragjától! Nagy hatalma van ám! Lejelent, mehetsz a szőnyeg szélére őszinte bűnbánatra. A munkarend CSALÁDELLENES. Számtalan válás, családszéthullás, gyermekelhanyagolás, megcsalás szem- és fültanúja voltam. A munka és a környezet tiszta ugyan, de agyilag zombivá tesz a monotonság, túlszabályozottság. Ennyi annyi tízezer darab, ennyi annyi millió euró bevételről hadoválnak, mi köze a melósnak ehhez? Neki marad a betanított 70ezer, 4műszak nulla élet. Fiataloknak, akik függetlenek, 1-2 évig elmegy, amíg nem találnak jobbat. Normális embernek hosszú távon nem lehet életcél.

    VálaszTörlés
  17. osztom az elöttem szólót ,dolgoztam ott 3 évet és kib....tak. nagy túró az egész:)

    VálaszTörlés
  18. Szerintem igenis belehet jutni az infibe,igaz átkell menni pár akadályon,de ezis azt mutatja hogy nem vesznek fel akárkit.Beakarsz jutni?? Igenis teljesitsd az elvárásokat,felelj meg a teszten,az elbeszélgetésen és az alkalmasságin.Más nem kell ....a főnökök nagyon rendesek! A dolgozókkal sincs különösebb probléma :) Nagyon szeretek ott dolgozni!

    VálaszTörlés
  19. heló mindenki,
    múlthét szerdán 11kor voltam kecskeméten megírni a tesztet, már délután hívtak is hogy penge csávó vagyok, mennjek be holnap az infibe. oké, bementem, azok közül akik velem együtt írták a tesztet, 1 ember volt csak ott, és még 4 fiatal várt. tehát bementem 4.nek , leültettek egy csinos nő és valami fittnesztrainer csávóval szembe beszélgetni. hobbi, tervek a jövőre nézve szóba kerültek, a 3. csávó, azt hiszem Csaba (ő volt az egyedüli aki bemutatkozott) na mind1, jó hangulatú beszélgetés volt. mondták hogy "ha jól sikerült az interjú, 1-1.5órán belül már lehet hogy hívnak") szal hogy maradjak cegléden, mert dokihoz akkor el is kell mennem. hát nem hívtak :( de még semmi sincs veszve remélem. én is azt hiszem hogy azért nem vesznek fel mert albertirsai vagyok. egyébként sok sikert mindenkinek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heló mindenki megint,
      ma hívtak hogy fel vagyok véve.:)

      Törlés
  20. Sziasztok! Jelenleg mennyit kaptok kézhez ezért a 4 műszakos munkáért?

    VálaszTörlés
  21. Köszi már hallottam a fizetésről.Lebecsüli magát aki elvállalja. Nevetséges ez a nagy felhajtás...vicc a teszt és az interjú is.A Trenkwalder pedig egy hazug,mert félreinformál a műszakot illetően.Ha már 3 műszakot illetve 4-et vállal valaki,az kapjon érte legalább egy százast tisztán.

    VálaszTörlés
  22. Én több mint fél éve dolgozok az Infineonnál. Egyáltalán nem rosz hely, igazán el lehet viselni. Ha az ember a munkával foglalkozik, meg csinálja rendesen akkor baszogatás sincsen. A fizetés szar, de hát manapság mindenhol az...

    VálaszTörlés
  23. Novemberben hívtak operátor-gépbeállító posztra. Szokásos procedúra: Kecskemét,Trenk, teszt stb.. Egyenlőre nem fogadtam el, mert Salgótarján az otthonom. Igaz eddig is Hatvanba jártam melóba a Bosch művekhez. 6 évet gályáztam ott. Szóval ismerem a rendszert -mézes madzag, kaja, cafeteria, szépen hangzó csalfa beosztások, speciális elnevezések, nyalifali kisfőnökök, zombimunka. Eleinte igazán jó hely volt. Hasonló berendezkedésű az Infi is? Mennyit lehet keresni trenkesként? 4 műszak van? Köszi!

    VálaszTörlés
  24. rakás szar.. agyhalott noob munka, aki teheti keressen mást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így legalább nincs felelősség sem. Megcsinálod agy halottan az agyhalott munkát és kész, nincs probléma, én az ilyet szeretem.

      Törlés
  25. 3.éve dolgozom az infiben... trenkesként kezdtem, 7.hónap után átvett az infi. azóta megértem létszám leépítést, illetve most van a létszám visszatöltés is. Fizetés kb a munkával egyenértékű, Tehát nem egy meg erőltető munka így ilyen a fizetés is, de meg lehet élni simán /90K-100K/ :)
    Vegyes az életkor, de pont így a jó, sokat tanulhatunk egymástól is nem csak munkára nézve :)
    Én ajánlom mindenkinek aki nem milliárdos akar lenni, csak szeretne megélni az országban....

    VálaszTörlés
  26. Köszönöm a válaszokat, sejtettem. DE! Már most az X. állásinterjú után rájöttem, hogy nem jó ha túlképzett vagy (ezalatt csak egy sz++ érettségit értek), nem mindegy mit írsz a CV-be. Legutóbbi helyen ahol voltam csak az idiótákat vették fel: írás-, beszéd-, értelmezési és alapvető számítási készségek hiánya. Ilyenek kellenek, semmi értelem, semmi vélemény, semmi....
    HÁT KI ÉRTI EZT????!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mikor voltam nem tudtam fejben számolni tehát nem is vettek fel.
      De azóta lehet nagyon kell nekik az ember... :-)

      Törlés
  27. Valaki erre tudja a választ? Gyöngyösön megírtam a "szűrő tesztet" Trenknél. Még az nap szóltak hogy Hétfőn mehetek a Boschba, csak elb.....m az interjút. (pedig azelőtt 6 évet töltöttem ott) Ez a teszt jó máshova is, úgy értem pl. Kecskemétre minek menjek még1x megírni ugyanazt, ha a ceglédi Infihez akarok kerülni? Ugyanaz a teszt mindenütt nem? Itt Salgótarjánban közmunkára nem kellek (túlképzett vagyok - érettségi????), ma kiderült még önkéntes munkát sem ajánlanak fel vmi bürökratikus baromság miatt. Pedig mondtam hogy akármit, de tényleg akármit el/bevállalok.

    VálaszTörlés
  28. Ha megírod a tesztet sikeresen, elküldenek interjúra és nem sikerül. Igaz hogy akár 3-4 évig sem szólnak újra a Trenkwaldertől?

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Engem ma hívtak, hogy fel vagyok véve... :) Trenkwalder Kft-n keresztül, de még így is jobb, mint a semmi. Kíváncsi lennék, hogy nehéz-e beletanulni a munkába, és hogy a fizetés pontosan hogyan alakul? Köszönöm a válaszokat előre is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. melyik területre kerültél? kb 2 hete látok néha egy új, szőke lányt. te vagy az?:D

      Törlés
  30. Nem, én barna vagyok :D
    De nem biztos, hogy telefonálnak.. Azóta se hívtak, hogy mi hogy merre meddig...

    VálaszTörlés
  31. Lesz még felvétel skacok? Írjatok ha tudtok valamit!
    (SALÓTARJÁN)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Salgótarján? Ilyen messziről is ideakarsz jönni?

      Törlés
  32. Igen, mert itt már végeztem minden céggel. Eddig is ingáztam Hatvanba nap mint nap. Sajnos itt Nógrádban hihetetlenül alacsonyak a fizetések, aki megkeres egy 80-90et betanított, több műszakos melónál az már jó keresetnek számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha bevallod hol laksz nem vesznek fel. Ha meg titkolod akkor mondjuk 4 műszakért kapott fizetés (80 ezer Ft körül) gyorsan elkopik az utazásra. Tehát a végén jobban jársz ha ülsz a fotelben a segélyen.. :-)

      Törlés
  33. Hát igen, már fél éve ülök a fotelban a segélyjel. Én is így számolok, csak már végre melózni akarok. 8 évet már ledolgoztam váltott folyamatos műszakban 2 cégnél. Tényleg csak 80? Elég hervasztó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen akörül. Aztán ha leveszed ebből az utazást vagy albérletet akármit ugye hogy nem éri meg?

      Törlés
    2. Köszi az infót, valóban nem sok marad úgy...

      Törlés
    3. 80 felett, 3 hónap után, azaz a 4. hónapra már jár caffetéria (13ezer +bérpótlék 10-15ezer) utazási támogatás 80% a bérletre.

      Törlés
  34. Sziasztok!
    Engem most vettek fel a trenkesek. A fizu valóban nem sok, de évekig dolgoztam 6 órásként egy nagy cégnél, nem vagyok alul iskolázott érettségi, technikusi, fősuli... Évekig próbálkoztam máshova bekerülni pl. infineonhoz is sikertelenül. Indok: túlképezettség ill. hogy van munkahelyem... áprilisban felmondtam a cégemnek és rá pár napra jelentkeztek is a trenktől... Az igazság az hogy máshol se kapsz nagyon többet itt Cegléd környékén kivéve ha 12 órába gürcölsz heti 6 napot minimum... Én örülök ennek most nagyon, tehát lehet szidni ezt a céget és biztos jobb volt 5-8 évvel ezelőtt, de felesleges az utálat keltés mivel más ebből a kevésből családot nevel! ;-) Én azt mondom a mai világba örüljön minden munkanélküli ha felveszik legalább egy ilyen helyre.
    Sok sikert az álláskeresőknek! :-)

    VálaszTörlés
  35. Halilhó, most akkor 80 vagy 95-100 a "péz"? 3 vagy 4 műszakos meló?

    VálaszTörlés
  36. Akik most kezdenek, azoknak 65-70.. Örülhetnek ha megvan a 70. A 6. Hónap után kapsz minőségi berpotlekot, és cafateriát, ami 13.000. A berpotlek az a teljesítménytől függ, de maximum a fizetés 25 %-a..
    Szóval ott szarakodsz éjjel-délután-reggel, 8 órába, és csak a 6. Hónap után kapsz annyit, mint a többiek... -.-

    VálaszTörlés
  37. megint volt hirdetve szuperinfóban. volt aki jelentkezett, és felvették?

    VálaszTörlés
  38. Többen lépnek ki, mint amennyi ember jön... ez elég sokat elárul, ugye???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De mi az oka ennek? Rosszak a munkakörülmények, a légkör vagy miért?
      Vagy 4 műszakra kevés a fizetés?

      Meséljetek már bentről hogy milyen, ennek a cégnek nincs olyan rossz híre...

      Törlés
  39. Sziasztok!
    Én holnapra vagyok behívva a trenkhez Kecskemétre. Tényleg én is nagyon kíváncsi lennék az előttem kérdező állttal feltett kérdések válaszára, mert ha minden annyira gáz, akkor el sem indulok holnap, még a benzint sem pocsékolnám.
    Már annyira elegem van ezekből a munkaközvetítő cégekből......................

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenféleképp érdemes elmenned, itt is szerencse kérdése hogy hova kerülsz. Ha jó helyre kerülsz akkor tetszeni fog. Ha rossz helyre akkor szívás...
      Van aki azt mondta hogy kétműszakba került raktárba, havi 80 és sokszor ráér olvasni is munkaidőben.
      De van aki meg 4 műszakban döglődik a panelsütőkemencék mellett.

      Törlés
  40. azért léptek ki mostanában sokan, mert elegük volt abból, hogy múlt hónapban csak a 4 vasárnapjuk volt szabad, a szombatok túlórák voltak.. de a cég bszta el azzal, hogy nem bírt kibekkelni pár hónapot úgy, hogy sokkal több ember van kevesebb megrendelésre.. így most ugyanazt a pénzt kifizeti a túlórák miatt, elmennek a dolgozók a túlóra miatt, csökken a termelékenységi mutató az új belépők miatt, és nem lesz meg a nagyobb megrendelési darabszám az emberhiány miatt..
    a fizetést meg lehet fikázni, de az infineonnál korrektebb cég a környéken nincs. a túlórát egy hónapra előre bejelentik ha lesz, a munkavállaló bejelentve, a HR-es lányok nagyon segítőkészek (a trenkesek is)

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok.szeretném megkérdezni hogy infineonnál mennyi az órabér és hogy milyen műszak van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Raktárban kétműszak, szalagon 4 műszak van... órabért nem tudok mondani.

      Törlés
    2. 3 terület van termelésileg is 1 helyen 4 műszak augusztustól a többin 3 műszak kb 650ft bruttó

      Törlés
    3. igazából fizuemelés volt. a trenkeseknek is 700 ft bruttó mostmár

      Törlés
  42. Én kb másfél éve vok az Infineonnál a Trenkwalderen keresztül és nincs okom a panaszra.
    Jó munkakörülmények(tisztaság.légkondi stb...) korrekt vezetőség jó team és ezért a munkáért helyi viszonylatban "jó" pénz!
    Sőt ha okos vagy még díjazzák is!!
    Én úgylátom az itt nyilatkozók döntő többségben pályakezdő és azonnal százezreket akar keresni.
    Mégis mit akartok!? Szénbányából aranyat.
    Sokáig volta közalkalmazotti jogviszonyban az egyik "kéklámpás" cégnél és ott még ennyit sem kerestem a cafetériáról nem is szólva!
    Tehát azt javasolnám a társaságnak hogy menjen el kicsit betonozni vagy térkővet rakni ill. útkarbantartani szarért húgyért 12-16 órába 40 fokba "osztán majd rágyün hogy aggya a Jóisten a könyeret".
    Részemről ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor te is biztos egy jó kis Hr-es vagy aki ott dolgozik a cégnél és szépet jót kell mondani, mert nekik tényleg jó az irodában.. De aki ennyi pénzért 3v 4 műszakban dolgizik és több hónapig az igen is elsirhatja magát. A mai világban is a minimum h az ember megkeresi a 100ezret,és az se elég semmire. Igenis fizessék meg h több műszakban dolgoznak az emberek, nincs hétvégéjük, és a szaros gépek egész nap mennek, nekik meg több százezer euros profitjuk van.. Hát el lehet gondolkozni..
      Ne legyetek ostobák ennél a tesco is jobb... :')

      Törlés
  43. megint emelték azt a szintet amit a "minőségi bérpótlék" megkapásához teljesíteni kell.. tehát msot vagy fél évig szinte semmi minőségit nem kapunk.. vicces.. látják hogy mennek el a több éve ott dolgozók, mivel kevesebbet kapnak mint 5 évvel ezelőtt.. a legviccesebb az hogy most januárban egy "egyszeri" 11%-os kiegészítéssel "kedveskednek" (még így sem érik el a 3 hónappal ezelőtti fizetést sem). szánalom az egész cég. úgy hallottam hogy rengetegen csak a januári fizut és ezt a kis pluszt várják, aztán lelépnek. a fizetésemelés az jelképes lesz ha lesz egyáltalán.. senki ne jöjjön ide ennyi pénzért.. hagy kapjanak már a fejükhöz hogy valami nagyon el van b*szva

    VálaszTörlés
  44. Vannak cégek ahol a nettó 180at meg lehet keresni betanított mubkával..persze ha folyamatosan túlórázol.

    VálaszTörlés
  45. 6 éve dolgozok az infineonban, kevesebbet keresek mint 6 éve.. pedig már másfélszerese az órabér az akkorinak.. érdekes

    VálaszTörlés
  46. Megjegyzésképp: az összes operátornak bruttó 200 fölött van a keresete..
    lásd google: infineon béremelés

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd ha aláíratják végre a 900as béremelési papírt amit ettől a hónaptól igértek. Augusztus 20 van...
      Megjegyzésképp: kaptunk emailt hogy "rendkívüli évközi béremelés lesz" .. Hangsúlyozom ÉVKÖZI!!!!! Erre bejelentik ahm-en hogy ez egy "előrehozott januári béremelés", azaz év elején senki ne számítson béremelésre.
      Ennyit az infineonról.. Megjegyzésképp....
      Aztán mikor a hóközi kompenzációs utazást levonták a mostani fizetésből... Megjegyzésképp..

      Törlés
    2. Magyarul ez is oltári nagy kamu... mármin a béremelés... nem véletlen nem akarnak oda sem menni az emberek.
      Amúgy milyenek a munkakörülmények, mit kell ott csinálni?

      Törlés
    3. Ha azt sem tudod milyenek a munkakörülmények és mit kell csinálni, akkor a többit hogy tudod ilyen jól megítélni?
      A szeptemberi fizetés már emeléssel jött.

      Törlés
    4. Hány műszakba kell menni annak, aki mondjuk operátor? És ezen műszakok mettől-meddig tartanak? Egy olyan aki most kezdene, kb. mennyit keres? Segítségedet és válaszodat előre is nagyon szépen köszönöm! Szia

      Törlés
  47. Sziasztok, én próbaidős vagyok, négy műszakban dolgozom és szeptember elején az emelt óradíjjal 139 ezret kaptam kézhez. Aki már túl van a próbaidőn az 13 ezer cafetériát, jelenléti és minőségi bónuszt is kapott.

    VálaszTörlés
  48. Tegnap voltam tesztet írni, majd interjún, és ma hívtak, hogy hétfőn kezdhetek. Nem volt nagy ügy, pedig 45 jelentkező volt rajtam kívül.

    VálaszTörlés
  49. Ma voltam tesztet irni ! Nem sikerült . Hülye dolog ,de gyenge volt a szemüvegem ! Lehet még egyszer jelentkezni ? Próbálta e már valaki ? Köszi a válazt !

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok. Engem ma hívott megint a csaj akinél voltam. Álítólag most 945 az alap és a teszt sem olyan nehéz mint régen. Ez igaz?

    VálaszTörlés
  51. Lehet tudni most milyenek a körülmények a cégnél? Fizetés, szabadság? Szépek a PR videók, de a lényeg mindig a részletekben rejlik. Előre is köszönöm annak aki megtisztel a válaszával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki menekül. Bárkit felvesznek már, csak legyen ember. Rengeteg a töltelék ember a cégnél akiknek semmi gyakorlati haszna nincs, viszont jó vastag a fizetési szalag. 30-50ezer forint minusszal is hajlandóak elmenni a dolgozók mert nem veszik emberszámba őket, noha 5-8 éve technológusként tevékenykedtek.Van aki 8 általánossal vezető, van aki 2 diplomával+3idegen nyelvvel utolsó lepisált operátor. Mindenki, aki nem vezető, keresi a másik munkahelyet.

      Törlés
  52. Üdv.!Nekem azt mondták a mostani közvetítőtől,hogy a kezdő nettó fizetés operátorként 140-150.000.Létezik ez?Én emiatt nem megyek.Pedig több jót hallottam a cégről mint rosszat.Köszi ha valaki válaszol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen létezik, de állítólag a nettó 200-akat hazaviszik.
      Az első hónapban gondolom nincs cafateria meg bónusz stb.
      De mit mondtak, mikortól emelkedik?

      Törlés
  53. Azt mondták két hónapig netto 140-150.000.Én kiszámoltam csak a kezdő brutto 1000 forintos órabér alapján napi nyolc órában,négy műszakban a havi netto bért kalkulátorral,és a legrosszabb esetre is netto 167.000 forint jött ki.Nekem a harmadik hónaptól sem ígért a hölgy többet netto 180-190.000-nél,juttatásokkal együtt...Csak azért sajnálom nagyon,mert napi hat órát utazom a jelenlegi munkahelyemre,és 12-16 órákat húzok le egyszerre,órától függően havi 160-170.000 nettóért utiköltség nélkül,és számomra az infineon munkaidő beosztása,és közelsége maga lett volna a felüdülés.De így,kevesebb pénzért sajnos nem válthatok.Én is azt olvasgattam eddig,hogy a netto 200.000-et hazaviszik,ezért ért ez az info hidegzuhanyként. :(
    Köszönöm szépen a választ egyébként!! :)

    VálaszTörlés
  54. Mennyiségi, minőségi, jelenléti stb bérpótlékkal is csak alulról súrolja a 200at, de persze ezek nem minden hónapban jönnek össze. Én így hallottam.

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Én az infineonnál dolgozom! Szomorú a sok fent írt badarság...nem menekül innen senki és jó béreket lehet haza vinni. Rosszabb hónapban 190-200 jobban ez 230 is szokott lenni. Sok az egyéb juttatás,a programok és van előre lépési lehetőség! Bátran ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv!

      Akkor írhatnál bővebben, szívesen vesszük, milyen a légkör, mit kell csinálni, milyenek a csapatvezetők stb stb..

      Törlés
  56. Sziasztok!
    Engem is érdekelne bővebben hogy mi újság az infineonnál manapság.
    Munkaidő tényleg annyira elviselhetetlen? Valahogy mindenki arra panaszkodik.
    Még mindig olyan nehéz bejutni? Epp munkát keresek🙄😁

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok!! Csak 2019 ig van infó?????

    VálaszTörlés

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!