Ecseri Kft - Alumíniumöntöde

A témában szereplő céget érdeklődtem most meg.

Itt jópár ismerősöm dolgozott már, van is infóm róla bőven.

A cég alumínium öntéssel, alumínium tárgyak (öntvények) megmunkálásával foglalkozik.

Tehát akár CNC gépkezelő is lehetsz, de sok nő dolgozik ott mint sorjázó, csomagoló munkatárs stb. Tehát "széles felfogású" embertömegeknek ad munkát.

De a meló igen kemény. Mert ha pl öntősnek kerülsz ahol az a feladatod hogy fogsz egy edényt, megmeríted folyékony alumíniummal és szépen végigsétálsz az öntőformák között amiket feltöltesz alumíniummal az bizony embert próbáló feladat.
Pláne napi 12 órában, a 40-50 fokban!

Hisz öntöde, itt biztos nem a légkonditól leszel beteg (mert nincs) hanem az óriási hőterheléstől, a hihetetlen mennyiségű portól stb.

Persze csak 8 órába vagy bejelentve, a többi túlórát (szombati 12 meg ilyen érdekességek) túlóráit meg zsebbe kapod. Ha fizetés előtti nap kirúgnak (mert úgy szokták) akkor csak a minimálbért kapod, a fizud másik felét baszhatod.

Nincs semmiféle teszt itt sem, csak elbeszélgetés aztán már mehetsz is melózni. Ja persze az önéletrajzodat személyesen add oda nekik, nagyobb az esélyed mintha postán küldenéd. Ez is ilyen érdekes összefüggés.

Munkaruhát rögtön kapsz (nem 3 hó után mint a ferzol félékben) és ha szerencséd van vadi újjat.
A bökkenő ott szokott lenni hogyha sokáig kibírod, tovább mint a védőfelszerelésed (mert bizony némely munkakörökhöz itt a tűzoltókhoz hasonlóan, hővisszaverő mellényt meg ilyeneket is hordani kell ha nem akarsz megsülni) tehát ha ezek kikopnak, kilyukadnak akkor nem kapsz másikat, max hosszabb könyörgés után.
Igen nagy a fluktuáció, nem becsülik a jó munkást sem!

SZóval összegzés:

- fizu: 120 ezer (de minimálbérre bejelentve)

- 12 órás munkarend, 3 műszakban!!! (nem vicc)

- szombat munkanap

- kifejezetten veszélyes munkahely

- kifejezetten egészségkárosító munkahely (nagyon sok por, magas hőmérséklet)

- ki gondolná: utazást térítik

És mivelhogy Cegléd busz és vasútállomásaitól távol van, persze oda sem jár céges busz így még oda sem tudnék eljárni a 12 óra/ 3 műszak miatt.

Na meg gyenge testalkatom miatt nem is nekem találták ki. Reménykedek a Merciben!

75 megjegyzés:

  1. tisztelt vezetöség szeretnék jelekezni az önök cégéhez bolgozni ceglédi lakos vagyok elérhetöségem 06-20-4912-669

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ceglédi lakos!!!

    Rossz helyen próbálkozik, mint ahogy a postban is szerepel személyesen kell jelentkezni!
    Ez nem a cég weboldala, független weboldal, tehát a cég weboldalán jelentkezzen:
    http://www.ecserikft.hu/index.php?option=com_artforms&formid=1&Itemid=99999

    De mint írtam, az Ecseri Kft-nél a személyes megjelenés a nyerő!

    VálaszTörlés
  3. hello, egy biztos sok ilyen, embertelen pénzhajhász cég van szerény kis hazánkban.Mondhatnám más nincs is, lehet a tulaj magyar,olasz,angol,kinai stb. fasszopás a melo ma ithon,Nyerj a lottón vagy probálj megélni valahogy és szard le a sok kabzsi köcsög fejét aki azt mondja hogy ö ad neked kenyeret, mert te atsz neki luxust a segge alá!!

    VálaszTörlés
  4. én ott dogoztam cirka 2 évig és hiába hirdeti ugy magát hogy 100%-bam magyar tulajdon(igen csak a magyar a leg kabzsibb ember)tehát készülj olyanra hogy ha öntö leszel én az voltam.a gépek nem tökéletesek a mozgo szerszámok mivel napi 24 orában müködnek és több 1000 darabot kell leönteni egy valamiből akkor az használodik és a fönököket nem érdekli hogy rossz csak termelj legyen meg a lövés szomod a norma olyan magas hogy azt 8 orában nem tudod meglöni nem váltana le ha wc.-re kell menni ugatnak hogy sétálgatsz ha enni mész akkor gyorsan mert sürgös az áru a vezetöség ugy beszél az emberekkel mint az utolso kutyával pedig te termeled nekik a pénzt amiböl 2 havonta veszik az uj bmw-ket mindenért lovét vonnak volt olyan hogy havi norma szint ha nem volt meg a teljesitményed akkor 4-10ezret levontak a béredböl senkinek nem volt olyan hogy plusszos lett volna a havi normája viszonyitani nem tudsod a fizetést mert egyszer 90ezret utal következö honapban 82 ezret amit kézben kapsz az meg 10-15 ezer forint én ugy mentem dolgozni hogy vasárnap reggel haza értem és utánna délután 2-re mentem vissza ja és volt olyan hogy ugyan maradjak már tulorázni még a tulorában volt egy öntö aki 24 orát nyomott le egyhuzamban és kapott egy pizzát másnap kiszurták hogy cicizik a gépnél és levontak töle 5 ezer forintot!hát aki ezek után szeretne még menni oda dolgozni az vagy nagyon hülye vagy szereti ha megalázzák!sok sikert nekik!!!!!!!ÜDV EGY VOLT ÖNTÖS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól beszélsz öntős, én is hasonlókról tudok beszámolni onnan. Aki teheti kerülje a céget!

      Törlés
  5. de egyster a vingendorf gyula azt mondta a kapuban 100-an álnak sorba kirug 2-3 embert 20-at vesz fel.igen csak azok a 10.-ik lövés után vagy rászakadnak vagy furatképzö törés lessz a szerszámon de ez nem érdekelte öket csak löd a gépet.de kérdem én miért nem ellenörzik öket?fél évente nevet változtatnak most van atlantis hostess kft elötte sam-ker bau miért van az hogy egy ilyen cég kihasználja az embereket büntetlenül pofátlanul.mert az ecseri ferkonak van lovéja?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 100-an állnak sorba de az mind el fog menekülni amit ott van. Amúgy Magyarországon mindent lehet, innen el kell menni

      Törlés
    2. ezért vesznek fel már csak buta számolni szinte nem tudo cigányokat nekik jo én mikor eljöttem szinte egy felvételi csoport csak cigány volt fel is vették öket na erröl ennyit de engem már nem izgat én már kint németországban dolgozok és egy hét alatt kapom meg azt amit ott egy honapben de nem 50 fokban ugatások közepette

      Törlés
    3. Atya ég, akkor ott nemcsak a biztonsági szabályok betartásával hanem maga a munkahelyi légkörrel is súlyos gondok vannak. :-(
      Gondolom akkor a munkatársak is szörnyűek. :-(
      Akkor kész káosz az a hely!

      Törlés
    4. ha dolgoznak az a baj, ha nem dolgoznak meg az... magyar állampolgárságom van, de kicsit nézzetek magatokba... ez a magyar nép... idegen gyűlölő, rasszista paraszt. Nem is értem külföldön miért utálnak minket?! ;)

      Törlés
  6. Szerintetek miért nincs videó felvétel akár egy régebbi öntőgépről munka közben vagy legyen az megmunkáló,szerszámműhely??? Nekem vannak elképzeléseim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert mondjuk minden életveszélyes. Szívesen megnézném ott hogy mindenki kapott-e védőruhát, védőcipőt, azok állapota megfelelő-e, mindenki megkapta-e a balesetvédelmi oktatást, ismeritek-e a menekülési terveket stb stb.
      Lenne ott bukta bőven. De szerintem olyan ez mint a Sziráki-művek... ajándékkosarakkal távoznak az ellenőrök.

      Törlés
    2. védőruha az a kantáros ecseris amit jó egy évig használsz bakancs ami csak akkor cserélhető le mikor már teljesen szétment,de nem biztos hogy lesz akkor a te méretedbe.védőkesztyű az csak cérna kesztyű fül védő attól meg max estére begyullad a füled tőle,szemüveg meg olyan hogy egyszer le fújod a szerszámot és már nem is látsz benne (ez az olcsó köszörűs szemüveg)és igen itt is bő ajándék borítékkal távoznak a szervek,mert hát cegléden az ecserinek van pénze és pénzért mindenkit meg lehet venni

      Törlés
    3. Hővédő ruha akármi az nincs is??
      Akkor a védőitalt meg sem kérdezem... :-)

      Törlés
  7. Én is ott dolgoztam, reklamáltam a béremért két nap múlva kirúgtak.

    VálaszTörlés
  8. én is dolgoztam ott de egy kalapszar az egész mindennel átbasznak,a pilinyi az dugja a nőket,anno amikor én dolgoztam ott volt egy Laci nevű műszak vezető és azt azért rúgták ki mert nem volt hajlandó azt elvégezni amit ők akartak a munkásokkal,és ki is lépett és a helyére jött a Kulyo robert és ö lett a műszak vezető pilinyi legjobb haverja!Erről ennyit!és ezt még lehetne rangsorolni!én bizonyíték hiányában veszítettem el a peremet 10 miliot kaptam volna kártérítés helyébe csak nem volt fotos bizonyítékom

    VálaszTörlés
  9. Én ott dolgozom mint cnc gépkezelő 2 éve. A fizetés nem sok max 100 ezer. a kolegák nagyon jo emberek a művezető is jó fej. a főnökök nem a munkásokat bas sztaják hanem akiket kell. A normák türhetőek valamikor csak 7 et dolgozunk a 8 órábol, nem fizikai munka,ha vigyázok koszos sem leszek. Túlóra amennyitszeretnél. Nincs meleg van ventillátor, van védő ital. Akkor kapunk ujj felszerelést amikor kell. 2 évem alatt egy embert nem rugtak ki tőlünk. Szóval tömören röviden ennyi. szóval ez a megmunkáló.. ekkora külömbség lenne az öntödével szembe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egész városban de még a környéken is nagyon rossz a hírük. Jó persze az öntödével kapcsolatban, a megmunkáló részről még idáig nem jött visszajelzést.
      De amúgy igen, lehet ekkora különbség közöttük, én is voltam már olyan gyárban ahol csarnokonként változott a színvonal. Lásd Jász Plasztik.... ott is van olyan hely ehol emberségesek és olyan is ahol nem.

      Törlés
  10. Az az illető aki írt erről a cégről kicsit el van tévedve.... PL:1: egy műszak 8 óra és a túlóra opcionális ha vállalod de nem kötelező. 2: az öntőknek nem kell gépek közt rohangálni edényekkel tele fémmel, mert csak belemerítik a kemencébe a kanalat és kb 2 másodperc múlva be is önti a gépbe. 3: személyes jelentkezés esetén van teszt, ha más módon jelentkezel akkor van elbeszélgetés.4: hővisszaverő mellény nincs mert nincs értelme, pamut ruházat és MUNKAVÉDELMI BAKANCS kötelező és ezek meg is vannak. 5: A fizetésről meg annyit hogy mindenki annyit kap amennyiben megállapodott a szerződés aláírása előtt. (tudtommal a környéken ez a legjobban fizető munkahely)
    Ha annyira rossz munkahely lenne nem dolgozna itt közel 300 ember és annak a 70-80%-a évek óta. Az meg hogy a vezetőségnek milyen autóparkja van nagyon nem érdekel mert nem az én dolgom. Én itt dolgozom már pár éve és elismerem vannak hiányosságok de próbálják javítani a helyzetet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont ha annyira jó munkahely lenne akkor nem hirdetne állandóan hogy munkaerőt keres.
      Amúgy a 300 ember többsége csak azért van ott mert nincs más választása.
      A túlóra nem kötelező, de aki nem vállalja annak azt is mondják hogy hát ott dolgozni sem kötelező.
      De ez a többi cégnél is így van általában. A munkahelyi légkör az ami mindent tönkretesz ott szerintem.

      Törlés
    2. Igen de a munkaerő keresés és a túlórák ok okozat összefüggésben van, mert ha lenne elég dolgozó nem keresnének újakat és nem kellene túlórázni annyit. Az lehet hogy csak azért dolgoznak ott mert nincs más választásuk de legalább van munkahelyük. Nem sok embert tudok mutatni aki azért dolgozik valahol mert azt szerette volna csinálni, az emberek nagy része csak azért dolgozik valahol mert nem volt jobb, és ez érvényes majdnem minden cégre. Ha akarnám én is tudnám szidni és lehurrogni a céget de azért mert ide írok nem változik semmi. A munkahelyi légkörrel kapcsolatban igazad van, de az sem igaz minden műszakra. (az hogy milyen a légkör egy műszakon belül a műszakvezetőn múlik) van olyan műszak amiben én sem szeretek dolgozni de muszáj.

      Törlés
  11. Több mint egy hónapot voltam ott. Ma kirúgtak azzal a címszóval hogy " nem váltam be a vezér igazgatónál" Úr isten. Könyörgök ahogy itt írtátok nincs munkaeszköz de a normált elvárják és embertelenül megaláznak mindenki előtt. Én most akarom őket feljelenteni polgári peres úton kártérítést fogok tőlük kicsikarni!
    Kérem azokat akik ott voltak és merik vállalni magukat azok írjanak mert ez már sok hogy napi 16 órát melózol és egyszer csak benyögik hogy köszi szépen nem felelsz meg hol ott a problémájuk az hogy nem nyalsz be a csoportvezetőnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még annyit hogy az egyik névtelen hozzászólótól kérném hogy ő milyen úton perelte be őket kártérítésért? Illetve milyen bizonyítékokra lenne szükség?

      Törlés
  12. Ha ez így van mértnem veszitek fel és végük,de sokan féltik ezt a rosszat is az emberek most mindent megtesznek hogy eltartsák a családot.De emberükre akadnak hamarosan!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  13. Neten azt irja a Bercsényi úton van de emlékeim szerint Pesti úton található kérdés csak az hogy , most akkor mégis hol van a cég ?

    VálaszTörlés
  14. Nekem is volt hozzájuk "szerencsém". Érdekes cég, mert mai magyar átlagban a fizetés nem olyan alacsony, viszont az elvárások irreálisak (még irodai szinten is), a légkör pocsék. Az ember rettegéssel, feszülten megy dolgozni, hogy mibe kötnek bele, Kuttor Úr milyen hangulatban van, kirúgják-e ma vagy majd később. Vezetői és irodai dolgozói szinten jellemző az elvárt túlóra, amit ott nem fizetnek ki és le sem "csúsztatható". Az öntöde pedig katasztrófális! Néhány alkalommal jártam csak ott, de nem bírtam sokáig, minden tiszteletem az ott több műszakban dolgozóké! Megerősíthetem, hogy tényleg 12 óráznak és ha nem vállalják pár nap múlva már nincsenek ott. Ez van! Védőfelszerelés van, ha a felsővezetés engedélyezi és beszerzi. De azt el kell ismerni, hogy a munkavédelmi előírásokat próbálják betartani és ez ma nagyon ritka.Én úgy döntöttem, hogy azért a pénzért nem túlórázom, pláne nem megyek be hétvégén ingyen! Nem hízlalom mások amúgy is tömött zsebét, főleg ha azok úgy tekintenek rám, mint egy utolsó ingyen dolgozó rabszolgára. Váltottam és nem bántam meg, csak néhány exkollégát sajnálok, akiknek nem sikerült (még) váltani. A legjobbakat kívánom nekik és persze minden az Ecseri Kft.-nél hátramaradt "bajtársra"!

    VálaszTörlés
  15. én nem tutom milyen ez a hely te a commentek szerit egy szar

    VálaszTörlés
  16. a férjem múlt héten kezdett a fenti cégnél, és ott hagyott egy munkahelyet, mert szerinte sokkal jobb lesz ha ő itt fog dolgozni, én mondtam neki hogy maradjon nyugodtan a régi helyén de nem hallgatott rám
    igaz ő most a szolnoki gyártelep betanulója Cegléden, talán Szolnokon másabb lesz a helyzet
    elvileg 07. hó elején indul a termelés Szolnokon
    szívesen venném volt dolgozók véleményét és bővebb beszámolóikat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen a Szolnoki telephely? kedden mennék felvételizni géplakatosként. nem tudom mire számíthatok... ottavába dolgozok, de szart szarra nem akarok cserélni, főleg nem úgy h kétséges a bentmaradás hoszab távon.

      Törlés
  17. Helló! A csomagolóban milyen a hangulat ? Ott mennyi a fizetés? A csoportvezetők milyenek ? Üdv. Egy jelentkező.

    VálaszTörlés
  18. Én is jelentkeztem ide csomagolónak a szolnoki gyárba. Még nem jelentkeztek, csak egy automata válasz jött. De ezek után erősen elgondolkozom... még ha szólnának is... Bár nem tudom, hogy Szolnokon milyen a kollektíva, vagy a főnökség.

    VálaszTörlés
  19. Én ecseren a vághinál dolgozok de ha van szemetebb aljasabb ember a földön az harudik.ott a logos,alkoholista a megbecsült ember.ha ugy gondolja leveszi a béredet,nincs tulora pénz de 12 ora kötelező,levonja a étkezési jegy árát. zozo730

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap felmondásra kényszeritette vághi az egyik kolégánkat akire ráfogta hogy ő irta a fenti irást.
      De szemét modon addig zsarolta,fenyegette mig felmondott,igy sporolt 1 havi végkielégitést.
      Mi pedig azt kivánjuk hogy azt a pénzt használja gyógyszerre és családja temetésére.

      Törlés
    2. Ki a fene ez a vághi? Valaki írhatna már róla bővebben!

      De van még ennél lejjebb?

      Törlés
    3. Az édesapja alapitotta a céget,ö nagyon jó ember volt.Én személyesen ismertem.
      De a fiáról már nem igazán lehet elmondani,pedig mikor átvette a céget egy nagyon normális ,rendes tulaj volt,évi 1-2 alkalommal kondéros bulit tartott a melosoknak,volt sör,kaja,zene.Bárki aki kért töle kölcsön annak adott kamat nélkül.Igaz sokan átverték ,leléptek,nem adták vissza.Aztán utolérte a gazdagok agybaja öt is,minnél több volt annál több kellett.Hirtelen haragú,rosszindulatú lett.Összekeveri a munkát a magánüggyel.Ha nem vagy fideszes véged.Ecseren nagyon rossz hire van.
      Ha odakerülsz tettesd magad butának,ne akarj kitünni a munkáddal,légy fideszes és fradista.Ne vegyél mindent észre.Légy jóba a besugokkal,nyalizokkal és akkor megérsz pár évet.
      Fizeti a utazást,3 évente emeli a bért,tulóra van dögivel persze hétköznap sima bért ad.12 óra nem kötelezö de erösen ajánlott föleg az öntös részen,éjszakai potlékot nem egyformán adja mindenkinek.
      Sok sikert minden leendő munkásának.

      Törlés
    4. Olyan gazdag a faszi hogy audi,4 bmw,x5 bmw,hajó,jetski áll az udvarban de a munkások viszik othonról a partvist hogy műszak végén tudjanak takaritani. :):)

      Törlés
    5. Kirugta a szemét a terhes munkatársnömet is.
      Igazi családbarát munkahely.

      Törlés
    6. Miért nem toljátok fle őket hogy se védőfelszerelés se semmi?
      Egyvalaki sem hajlandó beperelni őket?
      Oda csak DAS jogbiztosítóval érdemes menni dolgozni vagy mi?

      Törlés
    7. Itt még nem volt hivatalosan munkahelyi balesett mert amikor csontig égett a fém a melós bakancsába az is otthon történt.:)

      Törlés
    8. Csontig a fém?
      Mesélj már légyszíves többet is erről ha lehet.
      Mert ilyenkor gondolom mentőt hívnak, azok meg rögtön jegyzőkönyvet vesznek fel hogy hol történt az eset nem? AZt nem lehet letagadni.

      Törlés
    9. Kiváncsi lennék hogy van-e a cégnek aluminium hulladék átvételére engedélye?

      Törlés
    10. Ja most szerdán megint hoztak egy adagott. Vajon számlát kaptak?

      Törlés
    11. Megint repült egy munkatársunk.Pár nönek megmondta hogy kezdjenek munkát keresni.Az éjszakás csajokat meg elküldte szabadságra kicsit pihizenek:).Hiába na jó ember.Majd nyáron bent rohadhatnak addig elfogy lassanként a szabi,
      Kár ezért a cégért.

      Törlés
    12. Megint megunta egy munkatársnő a tulaj parasztságát és inkább kilépet.

      Törlés
    13. Négyszemközt elmondta hogy megnézi a munkásai internet közösségi oldalait.
      Mi köze van hozzá ennek a fideszes parasztnak aki a mszp alatt fejlödött a legjobban,igaz nem gyözte a zsebből fizetni a hétvégét és levonni a munkások béréböl az étkezési utalvány árát.

      Törlés
    14. Ez olyan tapló csávó hogy még a viagrát is kiakarta fizetettni az éppen aktuális csajjal.:):)

      Törlés
    15. Na ez nem igy volt teljesen.
      Csak a felét akarta mert még viagrával sem tudta megdugni igaz a nök röhögve mesélték milyen kis pöcse van.
      Most kitalálta hogy szallagrendszerben kell dolgozni és mindenki csináltasson szeműveget.

      Törlés
    16. Igaza volt a szarházinak.
      Valóban vannak jobb munkahelyek ,amig nála 200 órát kell dolgozni keményen,koszban 120 000 ftért,addig máshol185 órát negyed annyi fizikai munkával.
      Ja és 2 hónap után prémium járt,nála 9 évben semmi.
      Itt látszik hol becsülik meg az embert.

      Törlés
    17. Bezzeg Mémetországban ( győri audi) 7,5 óra nettó 150 ezer,vidékieknek szállás,beviheted a telefont,éjszaka zenét is lehet halgatni,ja és nem kurva anyáznak.

      Törlés
    18. Éppen most csináljákki az éjszakás koptatot:)
      Direkt lassan sorjáznak eggyesek,megy a facebokozás egész éjjel.
      Matyinál le is bukott.

      Törlés
    19. Jó napot
      Kérem irjon egy e-mail cimet hogy irhassak önnek.
      Egy N.A.V.-os.

      Törlés
  20. Én is dolgoztam ennél a super cégnél 3 hónapot.Mondvacsinált módon próbaidőm lejárta előtt felmondtak.Pedig mindent megcsináltam amit kértek sokszor többet is, és elég tapasztalatom volt a munkakörhöz is!!.Biztos nem voltam szimpi Kuttor Istennek de a benyalás nem a stílusom sosem volt és nem is lesz.Csak sajnálom a maradókat akik furják egymást, akik rettegve mennek be dolgozni, ahol nincs összetartás.Biztos az ő istene egyszer visszaadja neki a sok szemétséget amit a dolgozóival tesz.Az enyém megsegített ,mert pár nap mulva elhelyezkedtem egy cégnél , és álmaimban se jöjjön elő az Ecsei Kft.Üdv.

    VálaszTörlés
  21. Valaki tud valamit a csomagolói részről???Mert engem érdekelne a dolog!!

    VálaszTörlés
  22. Az abonyi öntôde se semmi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abonyba van öntöde??

      Törlés
    2. Igen van kis maszek a lové szar de a bronzot lopják 1000-rel 1 kis plusz fizu

      Törlés
    3. Ecseren is lopták a dugot,selejtett.

      Törlés
  23. A szororol kft -röl valaki tud valami infot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak 20 nap szabit fizet,többit elnyeli,nincs fizetett űnnep.Túlórát rendesen kifizeti.

      Törlés
  24. A samsungról
    Könnyen be lehet kerűlni,a teszteken még 3-8 hibával is simán felvettek.105 ezret igérnek de nem igy van. Aki ismerek azok 1-2 hónap múlva elmenekűltek a cégtől.
    Nem ajánlom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp ez az, "sokat ígérnek" de nem lesz belőle semmi. Tényleg sokan mennek el.
      Bővebbet még tudsz írni, meddig voltál ott?

      Törlés
    2. 3 hónapot.nem a multi céggel van a baj hanem a magyar közvetitőkkel.
      Velem egyűdt aznap még 16-an léptek ki.
      Kiabálnak a melósokkal,anyáznak.

      Törlés
    3. Samsungéknál a helyi kisfőnökök a köcsögök, kiabálósok, tisztelet a kivételnek. Az a kedvencem mikor jönnek lefényképezni a kártyákat.
      A közvetítő cégeknek meg erre szerintem nem sok rálátása van. Bár a fizetésekkel nem tom hogy sakkoznak...

      Törlés
    4. A közvetitök mindent tudnak a benti dolgokról.
      De nem tesznek semmit,hiszen ettől fűgg a pénzűk.

      Törlés
  25. Káta cnc
    Ritka szar hely,napi 4 ezret fizet,3 műszak de pótlékot elnyeli,szinte abnormális norma.
    Igazi szemétláda cég.

    VálaszTörlés
  26. üdv,
    kemény beírásokat, élményeket olvasok itt és le vagyok döbbenve...

    egy öntöde tulajdonos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat de mi az amin meg tetszik döbbeni?
      Hogy használják ki a munkást?
      Mennyire lopják meg?
      Én 300 órákat dolgoztam a nyári hónapokban,utána megkaptam hogy túl sok a fizetésem,nem jártam be rendesen.Ha jobban tudok nyalizni akkor én is kapok kocsit,lakást.Pedig a tulajt jobban becsűltem,tiszteltem mint az apámat.
      Irja már meg hogy önnél milyen a melosok élete,persze kamu nélkűl hiszen itt névtelen maradhat.

      Törlés
  27. Én is itt dolgozom,fele sem igaz amiket itt leírtak.Hiányosságok akadnak-nem vészes-Nekem még semmi problémám nem volt.

    VálaszTörlés
  28. Üdv!

    Tudna valaki olyan írni véleményt erről a cégről, aki jelenleg is ott dogozik? Főként a megmunkáló részről, milyen a munka (pl. gépkezelő) milyen a környezet, elvárások, stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik cégről?

      Törlés
    2. Ecseri Kft., Cegléd

      Törlés
    3. Dolgozni mindenhol kell, eddig nem akadt problémám a céggel!

      Normálisan kell dolgozni, meg normálisan viselkedni!

      Bónusz,védőfelszerelés van!

      A régi meséket meg el kell felejteni, ez már egy komolyabb cég mint anno volt!

      Törlés
  29. Mekkora egy broki vagy cikkíró :D
    Látszik,hogy nem voltál még az Ecseriben,nem "ezüst ruhás" emberek járkálnak serpenyővel,hanem magasnyomású öntő gépekkel készítik az öntvényeket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia ! sok rosszat olvastam holnap megyek tesztet írni és van bennem némi aggodalom de remélem oktalanul ?

      Törlés

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!