Mediroyal Kft - Mercedes orvosi alkalmassági vizsgálat

Én idáig meg sok egyéb ismerősöm, munkatársam is hozzá volt szokva hogy az orvosi alkalmassági vizsgálat az kimerül egy aláírásban, jó esetben az orvos is lát közben. De voltam már olyan helyen ahol még az orvost sem láttam, de ő sem engem, csak alá kellett írnom a papírt hogy részt vettem az orvosi alkalmassági vizsgálaton.

Itt megint meg kell említenem a Ferzolt, mert náluk úgy szokás hogyha felvesznek akkor kb 2 hét múlva kell elmenni alkalmassági vizsgálatra. Ergó a Ferzolnál felveszed a munkát, dolgozol, aztán utánna kell elmenni az orvoshoz alkalmassági vizsgálatra.
De legalább van orvosi vizsgálat, sok helyen az sincs. Mindenesetre a ferzol úgy ahogy van egy törvénytelen cég!!

Inkább térjünk vissza a Mercihez. Na ők eleve kijelentik az e-mailben hogy:

FIGYELEM: Érvényes munkaköri alkalmassági igazolás nélkül nem állhat munkába!

Na pl ezt is ritkán tartják be a magyar cégek. Bár ugye a magyar cég örül hogyha valaki odamegy akkor van kit átvágni...

Na de a Merci ezt is komolyan veszi. És már szerződés aláírása előtt!!! el kell menni munkaköri alkalmassági vizsgálatra.

Írják hogy: A beutalókat a HR osztály automatikusan továbbítja a MEDIROYAL Kft-nek.

De még egy háziorvosi igazolást is kell vinnünk a vizsgálatra.

Szóval neked csak annyi a dolgod hogy egyeztetsz egy időpontot a Mediroyal Kft-vel, ajánlom a +36204807460 telefonszámot mert ezt előbb felveszik. :-)

Amúgy írja a merci a levelében hogy rendelési idő: 
Minden héten hétfőn: 14.30-tól 16.30-ig, és                       minden héten pénteken:14.30-tól 16.30-ig, kizárólag telefonon történő előzetes bejelentkezés alapján.

Naszóval ezt nevegyétek figyelembe mert nagyon nagy a túljelentkezés!! De a rendelő megoldotta, kibővítették a rendelési időt, éjjel-nappal dolgoznak!!!
Van olyan ismerősöm aki este 19 órára kapott időpontot!! 
Sőt ezmiatt orvos felvétel is van a rendelőben. Tehát aki üzemorvos szeretne lenni a Mediroyal Kft-nél az szintén jelentkezzen náluk. :-) D

Na a lényeg az hogy én is kértem időpontot, pár napra rá kaptam is egyet.

De időben induljatok el, pláne ha kocsival vagytok mert sok az útfelbontás, elterelés, egyirányú utca stb. A kecskeméti vasútállomástól meg az alábbi műholdas térkép alapján juthattok el, nincs messze, gyalog is kb 1 km: (katt a linkre)
http://maps.google.com/maps?saddr=46.913656%2C19.70061&daddr=46.909858%2C19.691021+to%3AFr%C3%A1ter+Gy%C3%B6rgy+utca&hl=hu&ie=UTF8&ll=46.913524%2C19.699763&spn=0.001664%2C0.003449&sll=46.913579%2C19.701474&sspn=0.001664%2C0.003449&geocode=FXjYywIdgpssAQ%3BFaLJywIdDXYsAQ%3BFRbLywIdOnEsAQ&mra=ls&dirflg=w&vpsrc=6&t=h&z=18
 

Kövesd a kék csíkot a térképen és odatalálsz! :-)

Ki is lesz írva a bejárat fölé hogy Mediroyal Kft szóval ha megvan az utca, akkor könnyen megtalálod már őket. Szóval: Kecskemét, Fráter György utca 4.

De pontosan érj oda mert nem kell ott rohadni órákat, pontosan akkor hívnak be mikorra szól az időpontod.  Ilyen rendelő is ritka nemde?

Én már azon meglepődtem mikor beléptem mert egy titkárnő rögtön kérte a nevem és a  háziorvosi igazolást. A váró légkondicionált, ezért kellemesen hűvös volt a váróban. Aztán mindenkit a név alapján szólítanak. Van vízadagoló, mozgáskorlátozott wc, bekapcsolt klíma, bőrfotelek, halk zene vagyis egy zsír új modern rendelőben találod magad.

Egy fontos dolog: ne támadd meg rögtön a wc-t. :-) D Mert komoly dolgok lesznek ám.

Nem egy kamuvizit, aláírás aztán csókolom..!

Hanem elősszőris egy doktornő fog szólítani (legalábbis nekem így volt) és adategyeztetéssel indulunk, meg általános kérdések (dohányzol-e stb). Utánna súlymérés, magasság, majd vércukor szint mérés. EKG, végül kapsz egy indikátor csíkot vizelettesztre. Ezért fontos hogy ne rögtön a wc-be menj mert a vizsgálat része a wc. :-) D

Miután ez megvan utánna még mindig nem végeztünk. Egy doktorúr fog szólítani ahol pár kérdés után vérnyomás mérés, tüdő meghallgatása sztetoszkóppal, has megnyomkodása, pár anatómiai vizsgálat, látásvizsgálat (baboskönyv, Látásvizsgáló tábla (Schnellen-tábla), szóval egy full szűrésen vehetsz részt.

 

Én életemben nem jártam ilyen komoly alkalmassági vizsgálaton, de szerintem sokaknak az a véleménye hogy az üzemorvosi vizsgálat az a röhej kategóriába esik általában. De ez nem az! A Merci ismét bizonyította hogy ő egy komoly cég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!