Adaptori munka

Nem tudom kiverni a fejemből, annyira jó lenne nekem valamiféle irodai munka. Pláne otthoni munka ahol sem az idióta munkatársak, sem a főnök biztosan nem tud piszkálni!

Idáig sehol nem találtam valós otthoni munkát. Aki tud kérem írjon nekem! Bár akik ezt olvassák valszeg ők is csak álmodozók... :-(

Adaptori munkát már régóta hirdetnek, lásd itt is ezt a hirdetést:
--------------

A állás megnevezése:
Adaptor

A állás leírása:

  • Távmunkában, otthon végezhető speciális kiadvány szerkesztési (könyv,tananyag, egyetemi jegyzetek, stb) feladatokra keresünk kollégákat.
  • Feltétel: felhasználói szinten alapvető számítástechnikai ismeretek, széles sávú Internet-hozzáférés, képzésen való részvétel. A 35 órás képzés díja 20.000 Ft. Az otthon végezhető adaptori feladatok ellátásához, a munka eredményessége érdekében 7 napos intenzív képzés elvégzése szükséges.
  • Jelentkezési határidő: 2010. szeptember 10.
  • Előzetes jelentkezés: Önéletrajz csatolásával
  • A képzés kezdete: szeptember 15.

A munkavégzés helye:
Budapest

Foglalkoztatás jellege:
Távmunka

Terület:
Asszisztencia

A hirdető cég/magánszemély neve:
anagyekönyv budapest ()

Kapcsolattartó személy:
Ötvös Éva (adaptor@upcmail.hu, )

A hirdető honlapja:
http://www.anagyekonyv.hu

A hirdetésfeladás időpontja:
2010. szeptember 07. 06:02

-----------------------------------------------------

Aztán idén már a helyi portálokon, pl a http://www.cegledinfo.hu oldalon is feltűnt a hirdetés.  Írtam is nekik e-mailt rögtön, jött is a válasz:
-----------------

Tisztelt X Y!

 

Az adaptori munkával kapcsolatos személyes megbeszélésre várom,: 2011-08-17.-én szerdán 11.00 órakor,

Cím: Budapest, IV. kerület Újpest, Ady Endre Művelődési Központ, 1043 Bp. Tavasz u. 4. (a színházterem aulájában)

(megközelíthető: 3-as metró Újpest központ végállomástól 2 perc gyalog)

 

Tisztelt Pályázó,

néhány információ az adaptori munkával kapcsolatban:

http://www.anagyekonyv.hu

A munka jellege: Távmunka a „Nagy e-Könyv Program” keretében.    

A  „Nagy e-Könyv Program” egy olyan speciális jogvédelemre (magyar szabadalomra) épült program, mely 4 év fejlesztés révén, több hónapos tesztüzemet követően 2010.januárja óta kifogástalanul üzemel. Dinamikusan növekvő feladatainkat (speciális kiadvány szerkesztés, könyvek, tananyagok, egyetemi jegyzetek, stb) speciálisan képzett adaptor hálózattal végezzük, melynek csapatát most bővítjük. Kizárólag precízen dolgozó,  stabil, hosszútávon gondolkodó munkatársakkal kötünk szerződést.Az e-könyvi adaptációs munkákat képzett adaptor hálózatunk távmunkában végzi,  melyhez egy belső képzésen elsajátított, és gyakornoki időt követően válik jogosulttá az adaptor-gyakornok.

Feltétel: felhasználói szinten alapvető számítástechnikai ismeretek, széles sávú Internet-hozzáférés, belső képzésen való részvétel. A  munka eredményessége érdekében 5 napos intenzív belső szakmai képzés elvégzése szükséges. Választható,napi 4-6-8 órás elfoglaltság mellett, kereset, betanulási időt követően, az adaptor  képességeinek függvényében:  60-150 ezer Ft/hó.

A képzés önköltségi része 20.000 Ft, melyet az első képzési napon vagy a beiratkozáson rendezhet.

Kérem hozza magával a személyigazolványát, hogy amennyiben a személyes megbeszélés pozitív eredménnyel zárul,  fel tudjuk venni adaptor-gyakornokaink létszámába.

 

Kérem mielőbb mailben visszajelezni a megjelenését illetően.

 

 Üdvözlettel:

 

http://www.szegeddvd.hu/anagyekonyv/anagyekonyv.gif 

 

Ötvös Éva

Magyar Elektronikus Programiroda

mentor igazgató

 

 

70/287-5629

e-mail: adaptor@upcmail.hu

 


---------------------------------------------------

 

Ez mind szép és jó meg vonzó, de egy problémája van a programnak...  a 20 ezer Ft-os regisztrációs díj. Megint én fizessek hogy dolgozhassak? Aztán a pénzért cserébe az sem biztos hogy alkalmaznak. Hisz ez csak a tanfolyam után derül ki...

Rögtön el is kezdtem kutakodni a neten, valaki találkozott-e ezzel.

Aztán meg is találtam a neten ahol több helyen hasonlókat írtnak mint alant, vagyis:
ÁTVERÉS
Olvassátok alant az alábbi szöveget:
------------------------------

 A munka az lett volna, hogy rendes könyveket tegyünk át elektronikus könyvbe, amit egy spéci hardver ketyerével védenek le másolás ellen.

Az elvesztegetett idő, a hitegetés egy április végi 20000 Ft-os tanfolyammal kezdődött, ahol meghallgattuk a marketingszöveget, és megtanították a fő és járulékos programoknak a kezelését. A program tulajdonképpen családi fénykép- és videóalbumok közzétételére készült, de komolyabbra is "használható". A szerkesztés során szövegdobozokat és képeket (videókat)  kell átvenni.

A szövegek konverziója PDF->DOC vagy RTF->vágólap->szövegdoboz az oldalon sorrendben történt. Az utolsó egy ócska program két változatával, amelyek közül a régebbi volt a jobb. Mondanom sem kellett, hogy kiegészítéseket kellett hozzá írnom, például a lap alji sorok kiegyenlítésére, és a páros-páratlan oldalon fejezetenként eltérő fejlécek beírására. Könyv- és CD-borítót is kellett tervezni, megadott minta alapján.

Első gyanús momentum: számlát kértem a tanfolyamról, hátha jó lesz arra, hogy kivasaljam a munkaügyi központból. Nem adtak.

Május-június: két próbamunka.
1. Gőzös magyarkodó versek, Majakovszkij-féle ugráló behúzásokkal.
2. Hosszú jogi szakszöveg: PDF-ben 160 oldal, végállapotban duplaannyi. Elküldöm gmailen, ahol nincs olvasás nyugtázása, várom, várom a visszajelzést.
Egy meghiúsult meeting, mert a helyszín kulcsát birtokló budapesti főnökasszony nem ért rá. Próbáltam csoporttalálkozót szervezni más helyszínre, de a csoportvezető meghiúsította. Ismered azt a főnöktípust, amely minden alulról jövő kezdeményezést elfojt?

Július: nyári szünet.
Megfejtettem az adatszerkezeteket. Írogattam a saját programomat, hogy amit nem tudtak a Flip Album Vista Pro és a Flip Publisher programok, megcsináljam saját eszközökkel.

Augusztus: semmi életjel 18-áig.

Akkor kaptunk többen "éles" munkát. Azt megmondták, hogy két nap van rá, de azt nem, hogy mit fizetnek érte.
Egy számítástechnika tankönyv sok képpel és még több helyesírási hibával, hivatkozott de nem létező függelékekkel.
Hülye buzgó mócsingként nekikezdtem, tönkretettem az augusztus 20-ánkat.

Kérdeztem a csoportvezetőt, aki a főnökasszony szent és sérthetetlen élmunkása volt. Állítólag csodásan adaptálta az ausztráliai magyarok katalógusát. Láttam belőle 2 oldalt. Ahogy mondani szoktam: "Minden munkahelyen van egy szent tehén." Nem a biológiai nem számít, hanem a sérthetetlenség. A csoportvezető meg volt sértve, hogy ünnepnapon mertem neki telefonálni. Dolgozni kell, de segítséget kérni tilos?
Augusztus 23-án leadtam az első változatot. Kezdődött a labdázás: Nem korrektúrázunk! Ez ezért nem jó, az azért nem jó. Áttettek egy másik csoportba, egy szőrözős csoportvezetőhöz. Egyszer sikerült meggyőznöm, hogy a tartalomjegyzéket én csinálom a "Fontos betartandó konvenciók" szerint, de mindig talált valami más hibát.

Közben hívogattam a régi és új csoporttársaimat is. Nem láttak pénzt 6-8 hónapja. Az egyik azt mondta, hogy 70 emberből 20-szal készülnek szerződést kötni. Megjegyeztem valamelyik másiknak, hogy ezek szerint már van egymillió forint tiszta bevételük. Spicli volt, továbbadta a főnökségnek.

Október elején, amikor a szőrözős úgy vágta vissza valahányadik verziómat, hogy "és ez a hiba ismétlődik többször is", újra bevittem az egészet.

Október 18-án végre egy meeting a tanfolyam helyén. Behívattak a többiek előtt, hogy ilyen rossz a munkám, meg olyan rossz, meg micsoda bomlasztó tevékenységet folytatok, de még adnak egy lehetőséget: Új anyagot két hét alatt. Mennyiért, nem mondták, meg essek neki kézzel az utolsó sorok kiegyenlítésének. Végül is nem nekem kellett nemet mondanom, mert kijelentettem, hogy spicli van a csoportban. Miközben a szőrözős a hülyeségeit mondta egyedül, a főnökasszony meggondolta magát, kirúgott, de visszafizette a tandíjat..

Érdekes/hasznos volt, csatlakozom a munka.org Facebook-csoportjához:


-------------------------------------------------------

 

Szóval álmodozhatok tovább a valós távmunkákról... :-(

73 megjegyzés:

  1. A nagy e-könyvre én 5 hónapot áldoztam az életemből. a tapasztalataim ugyanazok, csak engem nem rúgtak ki, hanem önként hagytam abba az ingyen munkát, viszont a tandíjat sem kaptam vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csalódott Barátaim!

      Nagyon rossz ezeket az elkeseredett hangvételű írásokat olvasnom, de teljesen megértem csalódottságotokat! Én, aki 2006-ban elindítottam a programot és aki 2 éve kis híján a kelleténél közelebb kerültem Istenhez azért, mert túl komolyan vettem a küldetésem és nem adtam fel a gigászi nehézségek ellenére. Szeretnélek Benneteket amennyire csak lehet pontosan, de mégis röviden tájékoztatni arról, mi is történt valójában, illetve hogyan tovább, persze csak ha Ti is akarjátok. Szeretném ha még bíznátok bennem, mert az útról én egy percre se tértem le és nem vagyok (vagyunk) már egyedül. Csak a Programot képviselő cégben, ami garancia arra, hogy végre arra menjenek a dolgok, amerre kell. Akaratszabadságom azonban további áldozatokkal és veszteségekkel járt. Mégis komoly remény van arra, hogy külhoni tőkéből végre egyenesbe kerül a Program és a korábban kitűzött célt is messze felülmúlhatjuk. Nincs más lehetőségünk, mint reménykednünk. Legalábbis azoknak, akik a szívük mélyén elkötelezték magukat az ügynek.

      Kérlek Benneteket, írjatok nekem! Válaszolok mindenkinek!

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda

      Mobil: 30-603-9669
      e-mail: anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  2. Jaja, mindenki azt írja a neten hogy átverés. A 20 ezresekből meg az ingyenmunkából élnek. Jól kiépített vállalkozás aminek a tulajai már a Kajmán szigeteken nyaralnak... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csalódott Barátaim!

      Nagyon rossz ezeket az elkeseredett hangvételű írásokat olvasnom, de teljesen megértem csalódottságotokat! Én, aki 2006-ban elindítottam a programot és aki 2 éve kis híján a kelleténél közelebb kerültem Istenhez azért, mert túl komolyan vettem a küldetésem és nem adtam fel a gigászi nehézségek ellenére. Szeretnélek Benneteket amennyire csak lehet pontosan, de mégis röviden tájékoztatni arról, mi is történt valójában, illetve hogyan tovább, persze csak ha Ti is akarjátok. Szeretném ha még bíznátok bennem, mert az útról én egy percre se tértem le és nem vagyok (vagyunk) már egyedül. Csak a Programot képviselő cégben, ami garancia arra, hogy végre arra menjenek a dolgok, amerre kell. Akaratszabadságom azonban további áldozatokkal és veszteségekkel járt. Mégis komoly remény van arra, hogy külhoni tőkéből végre egyenesbe kerül a Program és a korábban kitűzött célt is messze felülmúlhatjuk. Nincs más lehetőségünk, mint reménykednünk. Legalábbis azoknak, akik a szívük mélyén elkötelezték magukat az ügynek.

      Kérlek Benneteket, írjatok nekem! Válaszolok mindenkinek!

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda

      Mobil: 30-603-9669
      e-mail: anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm a hozzászólásokat, reggel 9re mentem volna hozzájuk!
    Örök hálám, hogy megkíméltetek ettől a hercehurcától!
    üdv
    Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csalódott Barátaim!

      Nagyon rossz ezeket az elkeseredett hangvételű írásokat olvasnom, de teljesen megértem csalódottságotokat! Én, aki 2006-ban elindítottam a programot és aki 2 éve kis híján a kelleténél közelebb kerültem Istenhez azért, mert túl komolyan vettem a küldetésem és nem adtam fel a gigászi nehézségek ellenére. Szeretnélek Benneteket amennyire csak lehet pontosan, de mégis röviden tájékoztatni arról, mi is történt valójában, illetve hogyan tovább, persze csak ha Ti is akarjátok. Szeretném ha még bíznátok bennem, mert az útról én egy percre se tértem le és nem vagyok (vagyunk) már egyedül. Csak a Programot képviselő cégben, ami garancia arra, hogy végre arra menjenek a dolgok, amerre kell. Akaratszabadságom azonban további áldozatokkal és veszteségekkel járt. Mégis komoly remény van arra, hogy külhoni tőkéből végre egyenesbe kerül a Program és a korábban kitűzött célt is messze felülmúlhatjuk. Nincs más lehetőségünk, mint reménykednünk. Legalábbis azoknak, akik a szívük mélyén elkötelezték magukat az ügynek.

      Kérlek Benneteket, írjatok nekem! Válaszolok mindenkinek!

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda

      Mobil: 30-603-9669
      e-mail: anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  4. Egész egyszerűen hihetetlen hogy még mindig hülyíthetik a népet... :-(
    Na meg az is hogy még mindig bedőlnek az ilyennek... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hozzászóló!

      Sajnos tényleg sokan hülyítik a népeket, engem is mint olyan projektgazdát, aki befektetőket keresett. Egy ilyen eset kapcsán a Baranya megyei BRFK-nál kötöttünk ki, mert 10 milliónk bánta volna és Zürichben meg hiába vártuk volna tárgyalófeleinket. De higgye el nekem, én nem a rossz fiúk csapatában játszom, ezért is vagyok magam is padlón. A becsületes út általában kevésbé kifizetődő, legalábbis rövid távon. Mindenesetre kérem, akkor is jelentkezzen be nálam, ha nem volt érintett mint leendő adaptor vállalkozó. Jó tudni az igazságot, mert tanulhat az ember belőle.

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda

      Törlés
  5. Én is ma mentem volna 9-re. Aztán elkezdtem kételkedni valamiért a dologban, és utánakerestem a neten. Hát ezt találtam!
    Úgyhogy köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hozzászóló!

      Amennyiben normalizálódik a helyzet, még lesz ideje átgondolni, csatlakozik-e. Én úgy tudom egyébként, a díj alvállalkozói szerződésre jogosította a sikeresen megfelelteket, már ha a vonatkozó szerződést elfogadták. A jövőben a díjtól én biztosan el fogok térni, mert ha a projektfinanszírozás végre elindul, akkor ez a költségcsökkentési forma nyilvánvalóan szükségtelen és értelmetlen lesz. Alapos szűrésre viszont biztosan lehet számítani.
      (Remélem ezt a választ a többiek is olvassák, Ön is olvassa egyéb válaszaimat.)

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda
      anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  6. Talán nem olyan cikket kellene alapul venni, amit másik oldalról nyúltak le, vagy legalább a hivatkozást tartalmaznia kellene, miondenesetre gratulálok a blog írójának...
    A hozzáfűzni valóm annyi: Kedves Nagy Ferenc, aki az eredeti cikket írta nem éppen áll a helyzet magaslatán. Silány, kiadhatatlan könyveket készített, és fura mód még ő volt megsértve azon, hogy jelezték neki a hibákat. Miután elérte azt, hogy kirúgják, a pénzt visszakapta. Na most - hány olyan eset fordul elő, hogy próbanapra megy az illető ugyebár ingyen?!? Hány olyan eset van, amikor nem fizetik ki a munkáját?!? Azt hiszem tudjuk a választ rá. A pénzt visszakapta annak ellenére, hogy 1 hétig ott ücsörgött a tanfolyamon. Tehát a pénzéért nem kevés szakmai infót kapott. Talán nem olyan céget kellene lejáratni, amelyik korrekten áll a dolgokhoz. Természetesen mindenki maga dönti el belevág vagy sem - de azért talán furcsa, hogy egyetlen írás kering csak a Neten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hozzászóló!

      Nem vagyok teljesen képben, ezért kérem, hogy Nagy Ferencet irányítsa hozzám, mi is az az eredeti cikk? Én is úgy tudtam, hogy aki visszakérte a költségtérítést és lemondott a továbbiakban a Programban való részvétel lehetőségéről, az visszakapta azt. Én mellesleg nagyon vigyáznék nyilvánosságra hozni olyan vélt információkat, vagy tények kedvezőtlen beállítását, amelyek sérthetik mások érdekeit vagy jogait. Én mindenesetre teljes mértékben elnézem az illetőnek bármit is írt, mert biztos vagyok abban, hogy aki alaposabban megismer engem és céljaimat, az nem ül fel valótlanságoknak. Aki meg nem ismer engem, az meg hogy is ítélhetne meg?! Úgyhogy Kedves Hozzászóló, ne rágódjon ezen Ön se.
      Sajnálom, hogy csak most jutottam időben oda, hogy levadásszam a velem vagy a Programmal kapcsolatos blogokat, írásokat, így ha némi fáziskéséssel is, de kérem az érintetteket, hogy az emberi méltóságnak megfelelően higgadtságot tanúsítsanak. Ennek az országnak szüksége van értelmes vállalkozásokra és kényelmes távmunkahelyekre, de ezeket türelemmel és megértéssel tudjuk csak megteremteni. Ha valami nem ment elsőre, az még attól lehet jó, követendő. Kérem ennek szíves tudomásulvételét mindenkitől!

      Tisztelettel:
      Tápai Csaba
      anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  7. Én erre kedves bérkommentelő csak annyit válaszolnék hogy az a cég ahol szinte állandó felvétel van, sőt a felvételért (tanfolyam) fizetni is kell az eleve gyanús!
    Mégis melyik az a munkahely ahol előre kell fizetni bármiért is? Mégis melyik az a munkahely ahol mindig van felvétel?
    MÁS:
    Tehát ha ingyenes lenne a képzés akkor OK. De mivelhogy nem ingyenes, csak sok embertől bezsebelik a 20 ezer Ft-ot aztán munka meg semmi az azért felháborító. Szakmai infó? Semmit nem kapnak az ott ülők, csak egy célszoftvert megtanulnak kezelni. Ezzel a szoftverrel meg sehol máshol nem fognak találkozni csak az Önök cégénél. Tehát a tanfolyamon elsajátítható "tudás" csak és kizárólag az Önök cégénél, akarom mondani piramisjátékában hasznosítható.

    Igaz hogy linket nem raktam ki, de attól még neki adok igazat és nem nektek! :-)

    Amúgy az adaptori munkával kapcsolatban nem csak ez az egyetlen írás kering a neten. Itt van rögtön a sajátom is, ami fizetős az ÁTVERÉS!! Aztán ott a "lopott szöveg" Nagy Ferencé... Aztán a gyakorikérdések is televannak azzal hogy az adaptori munka az nagyon okos átverés. :-) D

    De minő érdekes... egy jól menő cégnek nem kell fizetős tanfolyamot indítania és nem kell bérkommentelőket foglalkoztatnia.

    Ui: 20 ezer Ft-ért cserébe eltüntetem ezt a postot, bérkommentelned sem kell és tanfolyamra sem beülnöd... na és nekem is meglenne az első fizetésem az adaptori munkából.. :-) :-)
    Kommentelj egy e-mail címet és megbeszélhetjük a részleteket! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hozzászóló!

      Szerintem az idő meg fogja hozni az Ön számára is a végső választ, bár soraiból úgy érzem ki, hogy az sem igazán érdekli, annyira el van keseredve. Ha ennyire csalódott, annak oka van és csak remélni tudom, hogy Önt nem tájékoztatták félre. Mivel engem is meghívtak egy előzetes megbeszélésre, fül- és szemtanúja voltam annak, hogy korrekt tájékoztatás folyt. Jómagam is szóltam pár szót biztatásként.
      Kérem tehát ha még érdekli a dolog, írja meg részletesen, mi volt az, ami Ön szerint inkorrektség volt Önnel vagy másokkal szemben.
      Itt, ezen a helyen helyre is tennénk a dolgokat, vagy ha külön kéri, privát úton megoldjuk.

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      anagyekonyv@gmail.com

      Törlés
  8. Kedves -egyes rosszmájúak szerint- Bérkommentelő!

    Hiszek neked. Nyilvánvalóan mindenhol vannak renitens munkavállalók, akikkel semmit nem tud kezdeni a szegény, kiszolgáltatott munkaadó.

    Nekem három kérdésem lenne hozzád, mert úgy tűnik, Te tudod, hogy működik ez a munka:
    1, mi alapján fizetnek?
    2, mikor fizetnek?
    3, ezt a csekély 20 ezer Ft-ot miért nem vonják le az első fizuból? (talán, mert nincs? :D)

    Én most is dolgozom távmunkában is, itthon rögzítek újságokat. A képlet nagyon egyszerű: újság rögzítésének díja x felrögzített újságok száma (/hó)
    Fizu: minden hónap 16-ig.

    Az persze csak plusz, hogy a képzés (ami szintén csak az ő cégüknél használható program betanítását jelentette) ingyen volt.

    Kíváncsian várom válaszod, melyet előre is nagyon köszönök,

    Üdvözlettel,

    Egy lelkes érdeklődő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Én most is dolgozom távmunkában is, itthon rögzítek újságokat. A képlet nagyon egyszerű: újság rögzítésének díja x felrögzített újságok száma (/hó)
      Fizu: minden hónap 16-ig."

      Szia, én épp ilyen, vagy hasonló munkát keresek.
      Szóval, nem kattintgatóst, nem MlM-et, hanem rendes valós munkát.

      Ha esetleg lenne felvétel még akkor gondol rám légyszi!

      Elérhetőségem: krl@mailbox.hu

      Előre is köszönöm a kedvességed!

      Üdv:

      Richie

      Törlés
    2. Kedves "Lelkes Érdeklődő és Richie"!

      Azt hiszem, a problémák és félreértések legfőbb alapja az, hogy voltak néhányan (remélem nem a többség!), akik állásajánlatként fogták fel a történetet, holott a korai szakaszban csak alvállalkozói szerződésre volt kilátás. Az élet megmutatta, hogy az utóbbi nem volt népszerű, legalábbis hozzám elég kevés ilyen igény jutott el. Pedig ma is meggyőződésem, hogy 20-30 szervezővel és kb. 100 adaptorral be tudtuk volna hozni a Programba a hazai könyvkiadás középmezőnyét, akik közül sokan már nem is léteznek - pedig megmenthettük volna őket! Nem hiszem, hogy bárki is ígért volna állást a Nagy e-Könyvnél, sajnos ilyen kedvező helyzetbe még nem jutottunk el. A legfőbb bizonyítékom erre első TV-Híradós szereplésünk, ahol az alkalmazásba vétel csak mint lehetőség merült fel és a kísérőszöveg a mentori státuszt is említi. Ha valaki mégis félreérthetően fogalmazott bármikor is, az igazságnak utána lehetett volna járni akár közvetlenül nálam is. Én elég könnyen le vagyok nyomozható a neten, tehát bárki elérhetett, de hozzám eddig senki sem fordult be nem váltott ígéretek miatt. Ezt is furcsállom a nagy "irodalom" láttán.

      Szóval a legboldogabb én lennék, ha már tényleg tagfelvételről beszélhetnénk, de addig még nekem is böjtölnöm kell. Reméljük, nem sokáig!

      Tisztelettel:

      Tápai Csaba
      projektgazda

      Törlés
  9. Szia, lelkes!

    Van még felvétel a cégednél?
    Ez most komoly, én is szemezek hasonló munkával, mint az újságrögzités,egyéb kiadványszerkesztés, de a gyerekeim miatt a távmunka lenne az igazi...
    Ide irhatsz:zweiblumenkukaccitromailponthu

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Válaszoló!

      Itt Szegeden én is azt javasoltam az általam kiképzetteknek, hogy tekintettel a helyzetre, próbáljanak elhelyezkedni másutt akár csak kis pénzért is, és amikor szerencsés esetben fel tudom már venni őket, akkor átgondolhatják újra a jövőjüket, részemről nem lesz és nem is lehet sértődés. Az is lehetséges, hogy a Nagy e-Könyvvel kiegészítő tevékenységként foglalkozik, mihelyt erre lehetőség nyílik. Ha hetente csinál meg egy könyvet, a Program szempontjából az is értékes.

      Segítsétek addig is egymást!

      Üdv:
      Tápai Csaba
      A Nagy e-Könyv

      Törlés
  10. Hazugság az egész!
    Visszakértük többször és többen is a pénzünket az Ötvös Évától, de minden esetben csak félrebeszélt és nem fizetett. Mérhetetlenül sok időt ellopott az életünkből, anyagi kárt okozott a hitegetésével.
    "Minden milyen lassan mész, csak ne érj oda soha!" Ez az ő jelszava. Legalább 100 embertől szedte be a 20 ezer forintot és igenis folyamatos munkát kínált! Ha nem így lett volna, senki sem fizetett volna! A legundorítóbb az egészben, hogy gátlástalanul beszedte a pénzt olyanoktól is, akik még a számítógépet sem tudták használni és esélyük sem volt megtanulni a programok használatát. De hiába bujkál aaz Ötvös! Keressük a jogi megoldást a pénz visszaszerzésére, hiszen részben visszajár, másfelől csalást és adócsalást követett el, hiszen számlát nem adott, tehát feketén szedte be a pénzt és nem adózott a bevétel után!

    VálaszTörlés
  11. ja!
    Aki ott volt, az pontosan tudja, hogy az ún. tanfolyamokon nem jogtiszta szoftvereket használt a tanfolyam szervezője. Ez is bűncselekmény! Az egész nem volt más, mint egy hatalmas sumák átverése a munkanélküli, kiszolgáltatott embereknek. Emiatt is a legaljasabb, hiszen éppen az ilyenek a legkönnyebben becsaphatóak, kihasználhatóak.
    Javítás az előzőbejegyzésből:
    Mindegy milyen lassan mész, CSAK NE ÁLLJ MEG!! (Ötvös Éva!)
    De a valóság mi is?
    Mindegy milyen lassan mész, CSAK NE ÉRJ ODA SOHA!

    VálaszTörlés
  12. Kedves Csaba!

    Te valóban könnyen lenyomozható vagy, de ugyebár ebből az egész budapesti ügyletből - néhány tanfolyam végén az oklevelek kiosztásán kívül - teljesen kimaradtál. Az Ötvös Éva intézett mindent, te teljesen elérhetetlen, vagy inkább megközelíthetetlen voltál... mint a jelentős cégvezetők általában az egyszerű földi halandó számára. Az Ötvös Éva pedig - néhányunkat leszámítva - ugyanígy teljesen megközelíthetetlen volt a tanfolyam elvégzői számára. Néha benézett - beszedte a pénzt, fontoskodott-komolykodott kicsit -, aztán eltűnt. Ugyan már! Ki mert volna neki kellemetlen kérdéseket feltenni, bármilyen sok gyanús jel is volt, hiszen munkája, megélhetése senkinek sem volt. Ki kockáztatta volna, hogy elzavarják, hiszen a szíve mélyén mindenki abban reménykedett, hogy nem átverés ez az egész. Kezdetben néhány hónap türelmet kért, de a hónapokból összejött az első év és már a harmadiknál tartunk és te még mindig hitegetsz a bejegyzéseddel. Én azt is tudom, hogy meddig kell még kihúznotok, hiszen tudom, hogy mikor évül el az adócsalás. Egy idő után az Ötvös Éva teljesen eltűnt és talán 2 vagy 3 embert leszámítva - ezek voltunk mi, a programban leginkább hívő és odaadóan kussolva dolgozó emberek - senkinek sem válaszolt. Ő magától soha nem állt oda elénk, hogy bármit is mondjon, néha annyit üzent, hogy ha lesz előrelépés, majd szól. Örökké csak türelmet kért és már ígérgetni sem mert. A legtöbben csendben feladták és eltűntek.
    A Nagy Feriről csak annyit, hogy ő valóban nagyon ügyetlen volt, nem volt képes a munkát megcsinálni, de talán megérezte az egész mögött megbúvó hazugságot, az Ötvös Éva meg jobbnak látta visszaadni a pénzét, csakhogy eltűnjön.

    folyt. köv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá!
      Ide pedig komplett választ küldtem, de úgy tűnik, elveszett...
      Megpróbálom újra, de nem most.
      Hadd látom, ez átmegy-e...

      Tápai Csaba

      Törlés
  13. Ne hülyítsük már a népet még ennyi idő után is...
    Miért reméled, hogy csak néhányan vették állás ajánlatnak a hirdetést? Teljesen mindegy, hogy alkalmazottként, vagy vállalkozóként, azaz alvállalkozóként végzi az ember a munkát, az bevétel számára, azaz megélhetés. Ugyan mi másért jelentkezett az a rengeteg munkanélküli balek? Hogy unalmában megtanulja néhány, amúgy teljesen hasznavehetetlen program használatát, miközben éhen döglik? Ne viccelj már! Amikor bemutatkoztak az emberkék, sorra kiderült mindenkiről, hogy az egész társaság ugyanabban a cipőben jár... nincs munkája, nincs pénze és iszonyúan sürgeti az idő, hogy bevételre tegyen szert. És itt teljesen mindegy, hogy családos-e az ember vagy sem... mind a kettő fajta ugyanúgy döglik éhen. Szóval nem kell a festőművészt játszani. AZ Ötvös Éva kifejezetten gyakorló és utána éles munkát ígért és fizetést. Volt pár gyanakvóbb ember, azokat valamilyen ürüggyel eltávolította és nekik a pénzt is visszafizette, hogy biztos lehessen abban, hogy eltűnnek és tartják a szájukat. Mi többiek pedig? Aki nagy bajban van, az minden jót ígérő szóba belekapaszkodik... pont mint a fuldokló a szalmaszálba...

    jön a folytatás
    ennek a bűnügynek minél több részletével

    VálaszTörlés
  14. Na, haladjunk akkor... rakjuk ki szép apránként a történet darabkáit, hadd álljon össze a végére a teljes kép...

    Az Anatole könyveket már pénzért készítettük el... beígért jutalékért...
    A könyvek el is készültek, méghozzá nem valami szép külsővel és igencsak változatos minőségben...
    Dolgoztunk velük eleget, hiszen nemcsak mi gépeltük, de magunk is írtuk-magyarítottuk a zagyva szöveget... Nem csoda, hogy ezt a remekírót senki nem adta ki korábban, de ez most lényegtelen...
    A könyvek elkészültek, felkerültek a Program oldalára és várták, hogy a balekok letöltsék őket...
    Vajon hány letöltés jött össze végül? Ez annyiból fontos, hogy ha csak egyetlen egy is, akkor valakinek jutalékot kellett volna kapnia... Legjobb tudomásom szerint ilyesmi nem történt...
    Megkérdeztem az Ötvös Évát, hogy az enyéimből mennyit vettek meg, de még erre az egyszerű kérdésre sem volt képes válaszolni.
    Ugyanúgy, ahogy a többi, többször is feltett kérdésemre...
    Minden egyes válaszlevelében csak általánosságokat írt, vagyis semmit... soha konkrét, érdemi választ nem adott semmilyen kérdésre...

    Hogy is van ez, kedves Csaba?

    VálaszTörlés
  15. Most akkor szépen várunk néhány napot, hiszen Tápai úr ígéretet tett arra, hogy leírja a maga verzióját... és mindössze időt kért...
    3 év után azt hiszem kettő napon már nem múlik semmi...

    VálaszTörlés
  16. Itt is, ott is, amott is
    A mi házunk előtt is
    Áll a balhé, áll a bál
    Vidám ének hangja száll

    :-))

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Nem telt még le az ígért pár nap?
    Ahogyan látom, most is csak az ígéret volt, de a vége a szokásos kamu.
    Hülyék vagytok ha egyetlen szavukat is elhiszitek.
    Csaló banda!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Kedves Ismeretlen, azért azt remélem tudja, hogy fenti kijelentése már akár jogalapot is képezhet?! Szóval kissé óvatosabban azokkal a fránya szavakkal, amelyek gyommagok és elfertőzhetik az egész kertet, aztán meg nem győzi kapálni...

      Törlés
    2. Az a cég aki feljelentéssel fenyeget már eleve bűzlik..... :-)

      Törlés
  18. Tisztelt Fórumtagok!

    Terjedelmi okok miatt csak a linket tudom mellékelni:

    https://docs.google.com/file/d/0By1pEtGs-QPpOVhnemEyS0FudTA/edit?usp=sharing

    Tisztelettel:
    Tápai Csaba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az írás mind szép és jó. De akkor miért hirdették szinte nagyüzemben otthoni munkaként a neten és sorba fizettették az emberekkel a 20 ezer Ft-ot a képzésért????
      Ha semmi nem biztos akkor mire föl veszünk el 20 ezer Ft-ot az emberektől? Meg mióta a munkavállaló fizeti a képzés költségeit? Elmegyek pl a mercibe dolgozni, kivisznek külföldre, szállást, képzést mindent állnak sőt még ők fizetnek érte. De ahol előre (bármilyen jogcímen) fizetni kell hogy dolgozhassak az mind mind átverés. Ugye aki kifizette Önöknek a 20 rugót de nem kapott munkát akkor az mi ha nem átverés? Arról nem is beszélve hogy userként betanítani egy szoftverhez erősen túlárazott a 20 ezer Ft. Illetve elég fura szoft lehet az ami egy könyvszkenneléshez 20 ezer ft-os képzést igényel... :-)

      Törlés
  19. Tápai "úr" már nem csak itt, de levélben is fenyegetőzik.

    Ahelyett, hogy válaszokat adna, bő terjedelemben magyarázkodik és picit úgy érzem, sértve érzi magát, hogy ennyi idő után elő mertünk hozakodni a véleményünkkel.
    Szeretném, ha mindenki elolvasná a válaszát és leírná a saját véleményét.
    Én újat nem olvastam, de majd leírom a véleményemet.

    Jogalap, ez nekem nagyon tetszik. A tudálékos ember burkolt fenyegetése, ha a másik, aki becsapottnak érzi magát, ezt ki is merészeli mondani.
    Szerintem a fenyegetőzés helyett nem mesélni kellene valamiről, amiről már hallott közülünk mindenki, hanem megválaszolni azokat a fentebb olvasható "mérhetetlenül bántó" kérdéseket és megcáfolni a véleményemet. Egyenes, rövid, korrekt válaszokkal.

    Ilyen egyszerű a dolog és ehhez nem kell egy hónap.

    VálaszTörlés
  20. hali

    bátran állítom, hogy süket duma ez a 10 oldalas valami

    VálaszTörlés
  21. egyet értek!!!!

    rizsa!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Nem vettétek még észre, hogy ugyanazt csinálja mindkettő már 3 éve?
    Mint a felhúzott és végtelenített verkli, ami egy kérdésre kezd el működni, ugyanazt a kamu dumát nyomják. Meg sem hallják a kérdésedet, vagy ha meghallják eleresztik a fülük mellett. Mindig teljesen másról beszélnek. Mint egy gép. Hagyjuk már a fenébe a szócséplést, jöjjünk össze, és innentől tereljük jogi útra a dolgot, ahogy a kolléga javasolta. Ott gyorsan eldől kinek van igaza, van-e vaj a fejükön. Ennyi.

    VálaszTörlés
  23. www.­anagyekonyv.­hu
    az oldaluk vagy másfél éve nem működik

    VálaszTörlés
  24. Ha valaki rákeres a Nagy e-könyv Programra, csupa olyan fórumot ad be, ahol mindenki átverésről ír. Egyetlen ellenkező példa sem található. Ez azért jelez valamit, nem igaz?

    VálaszTörlés
  25. Az írás mind szép és jó. De akkor miért hirdették szinte nagyüzemben otthoni munkaként a neten és sorba fizettették az emberekkel a 20 ezer Ft-ot a képzésért????
    Ha semmi nem biztos akkor mire föl veszünk el 20 ezer Ft-ot az emberektől? Meg mióta a munkavállaló fizeti a képzés költségeit? Elmegyek pl a mercibe dolgozni, kivisznek külföldre, szállást, képzést mindent állnak sőt még ők fizetnek érte. De ahol előre (bármilyen jogcímen) fizetni kell hogy dolgozhassak az mind mind átverés. Ugye aki kifizette Önöknek a 20 rugót de nem kapott munkát akkor az mi ha nem átverés? Arról nem is beszélve hogy userként betanítani egy szoftverhez erősen túlárazott a 20 ezer Ft. Illetve elég fura szoft lehet az ami egy könyvszkenneléshez 20 ezer ft-os képzést igényel... :-)

    VálaszTörlés
  26. Arra kérek mindenkit, hogy nagyon vigyázzon a szájára, mert könnyen jogalapot képezhet és ha nem irtja eléggé a gyomot, a végén még nem győz majd kapálni!!! Szóval meg ne bántsátok ezt a mimóza virágszálat!

    Tényleg! Az Ötvös Csöpi néni mikor fog már végre megszólalni????? Ő folyamatosan azt állította magáról, hogy szívesen válaszol a kérdéseinkre, ha megkeressük. Aztán most meg csak lapít, mint... a fűben.

    VálaszTörlés
  27. 20 ezer Ft-ért leveszem a postot.... :-) D

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Szeretnék jogalapot képezni! :-))))))
    Csaló, hazug, bűnöző banda!!
    Amit a Tápai ír, rizsa a köbön!! Semmi értelme nincs!
    Elvégeztem én is ezt a tanfolyást valamikor három évvel ezelőtt. Ma már pontosan tudom, hogy kész-átverés-só volt az egész. Persze voltak már akkor is gyanús jelek, de hát reménykedtem... Hogy lehet, hogy azóta egy fikarcnyit nem haladt előre senki és semmi?? Hol van a sok befizetett húszezer forint????

    VálaszTörlés
  29. Ha megkérdezik valakitől, hogy meg tudja-e mondani, hogy mennyi az idő, az háromféleképpen válaszolhat.
    Sima nemmel és ezt el kell fogadni, mert előfordulhat.
    Válaszolhat sima igennel is, de ebben az esetben ha nem mondja meg magától, hogy mennyi, akkor egy rosszindulatú szar alakról van szó.
    Ha tudja és meg is mondja, az egy segítőkész kedves ember.
    De ha valaki erre kérdésre hosszan és ömlengősen az óra és az óragyártás történetéről kezd el beszélni, az vagy félkegyelmű, mert nem értette meg az egyszerű kérdést, vagy egy gazember, aki csak felhúzni akarja a másikat a süketelésével.

    VálaszTörlés
  30. A állás megnevezése:
    Adaptor

    A állás leírása:

    Távmunkában, otthon végezhető speciális kiadvány szerkesztési (könyv,tananyag, egyetemi jegyzetek, stb) feladatokra keresünk kollégákat.
    Feltétel: felhasználói szinten alapvető számítástechnikai ismeretek, széles sávú Internet-hozzáférés, képzésen való részvétel. A 35 órás képzés díja 20.000 Ft. Az otthon végezhető adaptori feladatok ellátásához, a munka eredményessége érdekében 7 napos intenzív képzés elvégzése szükséges.
    Jelentkezési határidő: 2010. szeptember 10.
    Előzetes jelentkezés: Önéletrajz csatolásával
    A képzés kezdete: szeptember 15.
    A munkavégzés helye:
    Budapest

    Foglalkoztatás jellege:
    Távmunka

    Terület:
    Asszisztencia

    A hirdető cég/magánszemély neve:
    anagyekönyv budapest ()

    Kapcsolattartó személy:
    Ötvös Éva (adaptor@upcmail.hu, )

    A hirdető honlapja:
    http://www.anagyekonyv.hu

    A hirdetésfeladás időpontja:
    2010. szeptember 07. 06:02

    1. Állást hirdettek, aminek feltétele volt a tanfolyam elvégzése.
    2. Tanfolyam díja be lett fizetve, enélkül lehetetlen volt elvégezni.
    3. A tanfolyamot nem csak elvégeztük, de sikeresen le is vizsgáztunk, ezt a cég oklevele bizonyítja, tehát a feltétel teljesítve.
    4. Kaptunk munkát azóta? Nem.
    5. Tehát a pénz visszajár. Erkölcsileg is és meggyőződésem, hogy jogilag is.
    6. Akkor miről beszélünk?

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Tudja azt valaki, hogy miért a Tápéival vitatkozunk? Én személy szerint nem találkoztam vele. Néha emlegette az Ötvös, de még a bizonyítványosztásra sem jött el. Talán nem is létezik. Miért nem az Ötvös válaszol nekünk, hogy hova és miért tűnt el szó nélkül. Mikor kapjuk vissza a pénzünket? Nekem is van bizonyítványom, hogy tanfolyamot végeztem, még dicséretet is kaptam, hogy milyen ügyes vagyok, azután meg minden könyvemet visszadobták mondvacsinált indokokkal. Én is várom a választ.

    VálaszTörlés
  32. nem is létezik ez a faszi.
    az Ötvös Éva ír ezen a néven.

    VálaszTörlés
  33. he-he :-)
    emlékeztek rá, hogy minden ruhához fehér sportcipőt hordott? :-)

    VálaszTörlés
  34. szerintetek az Ötvös komolyan abban reménykedik, hogy megússza?

    VálaszTörlés
  35. he-he:-)
    szerintem ezek férj és feleség
    családi vállalkozásban csinálták a távmunkás átverést
    ki fogad velem?

    VálaszTörlés
  36. De miért a féleszű csávóval vitatkozunk?
    Az Ötvös Csöpinek kellene írnia, de nem mer. Lapít ez gyáván, amióta eltűnt. Mi ketten is írtunk neki levelet és csak egy üzenet jött más útján, h legyünk türelemmel és gyakoroljunk. Nektek is mind megvan még a bizonyítványotok? Mert ez bizonyíték lesz az Ötvössel szemben.

    VálaszTörlés
  37. hiába lapít, ne aggódjon senki

    VálaszTörlés
  38. olvassa az összes beírást és jár az agya
    vajon mi lesz a következő
    és fél
    mert tudja hogy bűnös
    ő tudja
    mi mondhatunk bármit
    a teljes igazságot csak ő ismeri
    az Ötvös Csöpi

    VálaszTörlés
  39. A Csöpi még 2010 végén eltűnt, utána már csak sumákolt. Nekünk azt mondta, hogy türelem és gyakorlás kifulladásig. Hiszen ha ez nem lenne, semmink nem lenne. És titokban még elindított pár tanfolyamot, amiről csak kevesen tudnak. Egyértelműen csak a 20 ezreket akarta zsebre rakni!

    VálaszTörlés
  40. Az írás nem mentség arra hogy akkor mi a fenének indítottak tanfolyamot??
    Minek kértek 20 ezret ha akkor sem tudtak semmi biztosat???

    Otthoni munkára pillanatok alatt össze lehet szedni a kellő létszámú embert. De akkor minek hirdettek orrba-szájba???

    Illetve miért nem jelentette fel senki őket csalásért?

    VálaszTörlés
  41. Nagyon egyszerű a válasz.
    A végetekig kiszolgáltatott emberek részben a végsőkig reménykedtek, hiszen folyamatosan hitegették őket ígéretekkel, másfelől amíg a legkisebb remény is megvolt a valós munkára, addig mindent félretesz az ember. Mindig ezzel élnek vissza, az emberek kiszolgáltatottságával, béketűrésével, nem egyedi esetről van szó. Ne aggódj kérlek, fel lesznek jelentve és majd a hatóság eldönti, történt-e csalás, adócsalás. Ők már azt hitték, hogy elcsitult szépen a dolog, ezt az is bizonyítja, hogy minimum két éve egyikük sem szólt, hogy nem lesz meló, hagyjuk abba a gyakorlást és keressünk más munkát. Ha meg komolyan gondolták, hogy lesz munka ebből a semmiből, akkor különösen szólniuk kellett volna, de csak eltűntek, szartak le mindenkit és mindent. Újra és újra ugyanaz ebben az országban, ott és úgy vernek át mindenkit, ahol és ahogyan csak tudnak. De ezek nem fogják megúszni.

    VálaszTörlés
  42. mindegy
    megkapták a végső határidőt, hogy fizessenek
    addig türelem
    még ha nehéz is türelemmel lenni

    VálaszTörlés
  43. A türelem rózsát terem.
    Egyebet nem .. :-)

    VálaszTörlés
  44. jelen esetben nem termett rózsát, csak sok-sok rizsát. nem érzitek a félelem szagát? ezek naponta legalább 3szor idejönnek megnézni, h miket firkálunk itt. de a lényegről semmit nem tudnak. arról, hogy mire készülünk :-))

    VálaszTörlés
  45. Nyugodj meg, tudnak róla, elvégre nem titok

    VálaszTörlés
  46. Jó, és meddig kell várnunk???????

    VálaszTörlés
  47. Augusztus végéig legyetek még kicsit türelemmel

    VálaszTörlés
  48. Minek várni? Három éve csinálják ugyanazt. Hallgatnak és lapítanak mint szar a fűben. Az Ötvös miért nem tudott megszólalni még most sem? Miért a félkegyelmű pasi magyarázkodik helyette? Én hétfőn a NAV-nál kezdek, céges ügyben, és megemlítem, hogy ismerünk olyat, aki számlaadás nélkül vételezett be pénzt.Kíváncsi vagyok mit szólnak hozzá. Tudja valaki az Ötvös Éva telefonszámát, címét?

    VálaszTörlés
  49. És az email címét, mert amit nekünk megadott, az nem működik.

    VálaszTörlés
  50. igen
    kuldom emailben mind harmat

    VálaszTörlés
  51. Tisztelt X Y!

    Az adaptori munkával kapcsolatos személyes megbeszélésre várom,: 2011-08-17.-én szerdán 11.00 órakor,
    Cím: Budapest, IV. kerület Újpest, Ady Endre Művelődési Központ, 1043 Bp. Tavasz u. 4. (a színházterem aulájában)
    (megközelíthető: 3-as metró Újpest központ végállomástól 2 perc gyalog)

    2011.08.17-én az Ötvös hova és kinek küldött időpontot, miközben addigra már vagy 8-10 csoportot minimum kiképzett a semmire?

    Mi akkor már több mint egy éve hallgattuk az egyre ritkuló hitegetését a semmire és eközben ő még folyamatosan indított ezek szerint csoportot.

    VálaszTörlés
  52. Tisztelt Pályázó,
    néhány információ az adaptori munkával kapcsolatban:
    http://www.anagyekonyv.hu
    A munka jellege: Távmunka a „Nagy e-Könyv Program” keretében.
    A „Nagy e-Könyv Program” egy olyan speciális jogvédelemre (magyar szabadalomra) épült program, mely 4 év fejlesztés révén, több hónapos tesztüzemet követően 2010.januárja óta kifogástalanul üzemel. Dinamikusan növekvő feladatainkat (speciális kiadvány szerkesztés, könyvek, tananyagok, egyetemi jegyzetek, stb) speciálisan képzett adaptor hálózattal végezzük, melynek csapatát most bővítjük. Kizárólag precízen dolgozó, stabil, hosszútávon gondolkodó munkatársakkal kötünk szerződést.Az e-könyvi adaptációs munkákat képzett adaptor hálózatunk távmunkában végzi, melyhez egy belső képzésen elsajátított, és gyakornoki időt követően válik jogosulttá az adaptor-gyakornok.

    Feltétel: felhasználói szinten alapvető számítástechnikai ismeretek, széles sávú Internet-hozzáférés, belső képzésen való részvétel. A munka eredményessége érdekében 5 napos intenzív belső szakmai képzés elvégzése szükséges. Választható,napi 4-6-8 órás elfoglaltság mellett, kereset, betanulási időt követően, az adaptor képességeinek függvényében: 60-150 ezer Ft/hó.

    A képzés önköltségi része 20.000 Ft, melyet az első képzési napon vagy a beiratkozáson rendezhet.

    Kérem hozza magával a személyigazolványát, hogy amennyiben a személyes megbeszélés pozitív eredménnyel zárul, fel tudjuk venni adaptor-gyakornokaink létszámába.

    Kérem mielőbb mailben visszajelezni a megjelenését illetően.

    Üdvözlettel:

    http://www.szegeddvd.hu/anagyekonyv/anagyekonyv.gif

    Ötvös Éva
    Magyar Elektronikus Programiroda
    mentor igazgató



    70/287-5629
    e-mail: adaptor@upcmail.hu

    És igenis munkát és fizetést ígért.

    Telis-tele az internet a hirdetéseivel!

    VálaszTörlés
  53. Ha valaki számlaadás nélkül vételez be X összeget, az miként számol el költséget rá ill. fizet adót a fennmaradó összeg után? Van könyvelő közöttetek?

    VálaszTörlés
  54. Lesz igazi meglepetés Karácsonyra!
    Lapul a szar a fűben és azt hiszi megússza és még csak nem is sejti mi készül! :-)

    VálaszTörlés
  55. Még két és fél éven át lapítaniuk kell az elévülés miatt :-)
    De!
    Megúszni nem fogják!!
    És bárkivel fogadok, hogy ebből az ún. programból soha nem lesz semmi!!
    Lassan négy éve, hogy számlaadás nélkül beszedték a 2 milka csokit! És cserébe egyetlen ember sem kapott munkát sem 60, sem 150 ezer forintért, ahogyan azt meghirdették!!
    Ennek mi a jogi kategóriája vajon?
    Az a nagyokos Tápéi erre válaszoljon!!!
    Hol a beszedett pénzért az ellenszolgáltatás?
    És még az elvégzett munkát sem fizették ki!
    De nem ússzák meg!
    Ez tuti!!

    VálaszTörlés
  56. uj nyomozati informacio: eltiplizett mindaketto az orszagbol
    en szemely szerint tobb feljelentesrol is hallottam
    a penzt meg mindig nem fizettek vissza senkinek
    nem is fogjak
    augusztus 12-en tobb mint 25-en talalkozunk megbeszelesre
    mindenki email ertesitest kap a pontos helyrol es idopontrol

    VálaszTörlés
  57. Kedves Névtelen! Teljesen igazad van az átverésünk tekintetében. Sajnos én is részt vettem ebben a programban, pedig mondhatni profi gépíró vagyok mégsem lett belőle semmilyen munka! Viszont ígéret az volt!!!!

    VálaszTörlés
  58. Kedves Fórumozók!
    Valóban sokára tértem vissza, de úgy látom, megint csak ismételnem kell magam.
    Sajnálom, hogy ilyen könnyen alkotnak véleményt rólam, holott Önök Ötvös Évával voltak közvetlen kapcsolatban! Ötvös Éva alvállalkozóm volt, de az Önök képzésével kapcsolatos konkrét kötelezettségekre nem szerződtem vele! Egyszerűen a szerződése nem tiltotta meg, hogy alvállalkozóként a sikeresebb működése érdekében saját keretein belül képzést folytasson. Így ezek jogszerűtlensége vagy etikussága nem kérhető számon rajtam vagy cégemen. A tanfolyamdíjakból sem én, sem a cégem egyetlen fillér mértékben nem részesült, hiszen nem az én cégem szervezte a képzéseket (terembérlet, oktatók fizetsége stb.). Ötvös Éva nem a feleségem. A hirdetéseit nem az A Nagy e-Könyv Programiroda Kft. adta fel! Az esetleges számlaadási mulasztásokat ne a Programiroda nevéhez kössék, mert ezzel rossz hírbe hoznak egy ma is létező céget. Nem mondhatok véleményt Ötvös Éváról, mert nem vagyok tanúja az Önök közt létrejött ügyleteknek. Megértem ha elkeseredésükben ártatlanokat sértenek meg, ilyen az ember, ha értelmetlen veszteség éri. De most és mindenkorra zárjuk le ezt a kérdéskört a Programiroda és Önök között. A jog ugyanis pontosan tisztázza, milyen ügyekben felelhet a fővállalkozó az alvállalkozóiért és milyenekben nem. Számomra is van tanulsága az eset: sokkal szélesebb és tiltóbb feltételrendszert kell előírnom az alvállalkozói szerződésekben és azok betartását szigorúbban kell ellenőriznem a jövőben. Mostantól kezdve nyomatékosan kérek mindenkit, akinek "inge", hogy tartózkodjon a felelőtlen kijelentésektől, ha a nevem vagy a cégem nevét említi! Ezt senki ne vegye fenyegetésnek, ez csak egy felhívás annak érdekében, hogy legalább azokat ne bizonytalanítsák el, akik a Programban dolgoznának, a Program eredményeiből profitálnának, azt támogatnák. Nem kis küzdelem áll a jelenlegi státuszunk mögött. És azon se lepődjenek meg, hogy Magyarországon már divatszámba megy, hogy egy nagyszerű ügy csak a fennmaradásért folytatott sok éves öldöklő küzdelem árán vihető győzelemre. Én épp 10 év után nem fogom feladni némelyikük jogtalan szemrehányása ellenére sem, mert tudom, hogy előbb-utóbb meglesznek a szükséges források. Mindeddig tisztán vállalkozás volt a Program, ennek megfelelően én mindig is alvállalkozói szerződéseket lobogtattam, amit nem tetszettek aláírni, mert - vagy nem találkoztak ezekkel az iratokkal vagy nem is akartak alvállalkozók lenni. Ha Önöknek valaki is állást, bért, fizetséget ígért, azt azon szíveskedjenek leverni. Az általam felvitt szerződésben világosan le volt (van) írva, hogy az eladott licenszekből van jutalék, adaptornak, cégnek egyaránt. Miből is lenne másból?! Manapság van néhány kiadvány, amely megyeget, de a nagy többség csendes. Nincs még elég nagy kínálat, hogy a vásárlói tömegek érdeklődését kiváltsuk, hát ezt kellett volna összehoznunk együtt úgy 4-5 éve! A vállalkozás - a válság és a kiadók sajnálatos bedőlése/visszakozása miatt - nekem is veszteséget hozott, de ez pilot projekteknél teljesen normális, pedig az ötlettől számítva már eltelt 10 év.
    (folyt.köv.)

    VálaszTörlés
  59. Nem mindenki alkalmas arra, hogy mindezek után töretlenül továbbmenjen, pedig Önök is tudják, az elektronikus könyvek piaca még mindig hiányzik Magyarországon. Önök is tudják, hány könyvkiadó szűnt meg, mert nem tudott az iparág egy nagy lépésben váltani. És bocsánat, de egyedül nem tudtam én sem tárgyalni sokukkal, mert az én erőim is végesek. Sajnos Önök közül sem akadtak olyanok, akik a szervezőmunkát választották volna, de az is igaz, hogy válsághelyzetben én is alig találtam olyan kiadót, aki képes lett volna az Önök vagy mások adaptív munkáját megfizetni jutalékok formájában. Válságban az emberek sem tömegeltek vásárlókként. A vállalkozás sajnos olyan, hogy dolgozik az ember, esetleg nem is rosszul és mégsem kap munkájáért pénzt. Tudják hányan tesznek így nap mint nap szerte a világban? (A legszörnyűbb ezt akkor átélned, amikor már nincs tartalékod, de hajt a kötelességtudat!) Amúgy legjobb tudomásom szerint Önök többnyire próbamunkát kaptak, nem éleset! Voltak, akik ezeket elfogadható szinten végezték, de szerződést nem kötöttek sem az én cégemmel, sem Ötvös Évával. Akiknek a munkájuk nem volt megfelelő (legalábbis akiké hozzám eljutott), azoknak szerződést sem ajánlottam. Önök mit tettek volna a helyemben? Én úgy érzem, hogy minden helyzetben ésszerűen jártam el, de elismerem, minden alvállalkozóm minden cselekvését nem állt módomban ellenőrizni. Ezért lett volna fontos Önöknek akkor jelentkezniük nálam, amikor bajaik keletkeztek. Ne mondják, hogy elérhetetlen voltam, ne terjesszék, mert ez nem igaz, Önök is jól tudják.
    Végül hadd jelezzem, hogy fentieket csak azok vegyék magukra értelemszerűen, akik olyanokat rónak fel nekem, amik nem az én kompetenciáim. A többieknek üzenem, hogy továbbra is lehet a Programba kiadókat, sőt akár egész egyetemeket is behozni, e-tankönyveket ezrével adaptálni, csak rajtuk/rajtunk múlik. A felsőoktatás is erősen lemaradt az elektronikus tankönyvek terén, beszéljenek egyetemista fiaikkal, lányaikkal! Volna mit tennünk, a feladat megvárt! Egyedül, kevés segítőmmel, Önök és még sokak szaktudása nélkül nem sokra megyek. Próbáljanak ki közvetlenül engem is, aztán meglátjuk! Továbbra is csak alvállalkozás lehetséges.
    Gondolom értik, hogy miért idézem folyton Berzsenyit, még a honlapon is? Szabadítsák fel tudatukat és ébredjenek rá a közösség erejére! Egymásra mutogatásnak pedig nálam helye nincs!
    Szóval én azt mondom, hajrá! Ha akarnak, el tudnak érni! Isten Önökkel!
    Tápai Csaba

    UI: Én itt már nem kívánok többet írni, nem látom értelmét. Nem kívánok vitatkozni sem senkivel, mert nem érdekel az, hogy kinek van igaza, hanem csak az, hogy mi az igazság.

    VálaszTörlés

Hozzáfűznél valamit? Jobban tudod? Írd meg regisztráció nélkül!